توزیع ۹۶ بسته گوشت قربانی بین خانواده های نیازمند کرمانشاهی

کانون و مسجد امیرالمومنین علی علیه السلام دولت آباد کرمانشاه با حمایت خیرین ۹۶ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، عید  قربان، یکی از اعیاد بزرگ اسلامی که برای تمامی مسلمانان قابل احترام بوده و یکی از مهمترین  ابعاد آن، بحث حج مطرح می شود.

 

براساس این گزارش ،  اعیاد فطر، غدیر و قربان در دین اسلام و بویژه در مکتب شیعه، جزو بزرگترین عید ها به شمار می‌آیند که در خصوص عید قربان بسیار تاکید شده است.

همچنن ، کانون و مسجد امیرالمومنین علی علیه السلام دولت آباد شهر کرمانشاه یکی از کانون های فعال و پیشقدم در تمامی برنامه ها است که اینبار  با حمایت خیرین نیک اندیش با ذبح و قربانی ۶  راس گوسفند  در عید قربان به یاری خانواده های نیازمند در حوزه خود شتافته است.

 

گفتنی است  ۹۶بسته یک کیلویی، ۶ عدد دل و جگر، ۶ دست کله پاچه  بین ۱۰۲ خانواده نیازمند منطقه دولت آباد که قبلا شناسایی شده بودند توزیع شد.

 

لازم بذکر است ، این کانون در از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون نیر در راستای فرامین رهنمودهای رهبری چندین مرحله کمک های معیشتی و بسته های بهداشتی در بین خانواده های کم برخوردار توزیع کرده است.

کد خبر 1078654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha