جشن های محله محور دهه ولایت در دیار خورشید انقلاب برگزار می شود

رحیمی از برگزاری جشن های محله محور دهه ولایت در شهرستان خمین خبر داد.

« فاطمه رحیمی» از برگزاری جشن های محله محور دهه ولایت در محله گوشه عظیم و فیروز آباد شهرستان خمین خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این جشن ها با همدلی و همت کانون فرهنگی و بسیج برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شیهد رحیمی خمین با اشاره به اهمیت سلامت افراد در ایام کرونا بیان کرد: این جشن ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در فضای باز برگزار می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه جشن های محله محور دهه ولایت از عید قربان تا غدیر برگزار می شود، افزود: شنبه 2 مرداد ماه در محله فیروز آباد، خیابان ورزشگاه کارگران، یکشنبه 3 مرداد در محله فیروز آباد روبروی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می شود.

 

رحیمی با اشاره به اینکه در روز دوشنبه چهارم مرداد این جشن در پارک بابا احمد برگزار می شود، ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این جشن ها در روز سه شنبه 5 مرداد ماه می توانند در خیابان طالقانی(محله باغ لنگه) حضور بهم رسانند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید رحیمی خمین برگزاری جشن در پارک شهید بهشتی را برنامه چهارشنبه 6 مرداد ماه دانست و افزود: این برنامه ها همراه با سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه، اجرای نمایش و سرود همراه است.

 

وی اضافه کرد: تمامی جشن ها از ساعت 7 بعد از ظهر شروع و تا اذان مغرب و عشا ادامه دارد و در پایان با اقامه نماز جماعت خاتمه می یابد.

کد خبر 1078714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha