ارتقای شاخص بهبود کیفیت آموزش اولویت مهم آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز

تقی زاده گفت: اولویت اول ما در سال تحصیلی جدید ارتقای شاخص های بهبود کیفیت آموزش و اصلاح ساختارهای مدیریت آموزش خواهد بود.

«محمدرضا تقی زاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: اولویت اول ما در سال تحصیلی جدید ارتقای شاخص های بهبود کیفیت آموزش و اصلاح ساختارهای مدیریت آموزش خواهد بود.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز اضافه کرد: اصلاح بهبود و شفاف سازی روند پرداخت وام ضروری فرهنگیان از دیگر برنامه های ما خواهد بود مبلغ این وام 40 میلیون با صف انتظار و پرداخت یک ماهه است، این اتفاق در استان بی سابقه بوده است.

 

وی با بیان اینکه ناحیه ۲ اهواز بزرگترین ناحیه استان خوزستان است تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در این ناحیه ایجاد اتوماسیون اداری برای نزدیک به 600 آموزشگاه شهری، روستایی و مدارس غیردولتی است، علاوه بر این در اقدامی کمبودها و نیازهای مدارس را جمع آوری کرده و بانک اطلاعای برای کلیه مدارس تهیه شده است.

 

تقی زاده با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: به منظور پایش ارباب رجوع و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا واحدهای اداری به سامانه ماسک مجهز شده و این پایش به صورت منظم و روزانه انجام می شود.

 

وی در خصوص اقدمات جدید بیان کرد: سالن سردار شهید هاشمی با ظرفیت 70 نفر و قابلیت ارتقای به 100 نفر در این ناحیه افتتاح و آماده بهره برداری است، در کنار این سعی شده خدمات رفاهی به اعضای تعاون و امداد برای اولین بار در خوزستان 2 برابر شود.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در پایان یاد آور شد: به منظور کمک به طرح ملی واکسیناسیون سراسری کشور سالن شهید سالمی را برای طرح واکسیناسیون در اختیار مجموعه بهداشت و درمان قرار دادیم.

 

کد خبر 1078790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha