مرکز امامت سپاه ثارالله استان کرمان افتتاح شد+تصاویر

مرکز امامت سپاه ثارالله استان کرمان با هدف ارائه آموزش هایی که دربردارنده رشد مدیریتی و تعالی معنویتی برای اقشار مختلف بسیج است؛ افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ احمد مرادی، یکشنبه(۳ مرداد) در آیین افتتاح مرکز امامت سپاه ثارالله استان با اشاره به اینکه در سپاه اصطلاحی وجود دارد که «فرمانده باید جوهره رهبری داشته باشد» افزود: این یعنی دنیا و آخرت نیروهای تحت امر باید برای فرمانده مهم باشد.

 

 

 

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه ثارالله استان کرمان با افزودن این نکته که رشد مدیریتی و تعالی معنویتی در سپاه نیازمند مجموعه ای آموزشی است؛ گفت: در این راستا مرکز امامت به عنوان مرکزی آموزشی برای فرماندهان و مدیران جهت کادرسازی در سپاه و جبهه انقلاب اسلامی تشکیل شد.

 

 

 

وی با بیان اینکه کمبود این مرکز با توجه به آمار بالای نیروهایی که نیاز ضروری به دوره های آموزشی داشتند، کاملاً مشهود بود؛ افزود: با پشتیبانی و دلگرمی سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله، این مرکز طی مدت هفت ماه پیگیری و راه اندازی شد.

 

 

مرادی سالن اجتماعات به ظرفیت ۸۰ نفر، خوابگاه، نمازخانه، سالن غذاخوری، سه کارگاه آموزشی مجهز به رایانه یا امکانات سمعی بصری، را از امکانات این مرکز عنوان کرد.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این مرکز اقشار مختلف بسیج می توانند آموزش ببینند پس صرفاً برای سپاه کادرسازی نمی شود بلکه نیروهایی برای مجموعه نظام آموزش می بیینند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1078848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha