قیمت گذاری شیرخام به وزارت جهاد کشاورزی محول شده است

تابش با اشاره به اینکه قیمت گذاری شیرخام به وزارت جهاد کشاورزی محول شده است، گفت: از ۲۲ تیر، هیچ وظیفه ای در این بخش نداریم و مدیریت این بخش ها با وزارت جهاد کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، عباس تابش، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شب گذشته (یکشنبه 3 مرداد) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به اینکه قیمت گذاری شیرخام به وزارت جهاد کشاورزی محول شده است، گفت: از 22 تیر، هیچ وظیفه ای در این بخش نداریم و مدیریت این بخش ها با وزارت جهاد کشاورزی است.

 

وی درباره اینکه آیا نهاده های دامی موجب افزایش قیمت شیر و تحریک افزایش قیمت فرآورده های لبنی شده است یا علت دیگری دارد؟ افزود: افزایش قیمت می تواند متغیرهای مختلفی داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی و شورای قیمت گذاری، کف قیمت شیر خام را 6 هزار و 400 تومان قرار دادند و معنای آن این است که دامدار شیر خود را در بازار آزاد، به هر قیمتی توانست بفروشد و اگر خریداری پیدا نکرد وزارت جهاد کشاورزی شیر را از او به قیمت 6 هزار و 400 تومان می خرد.

 

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود:​ ما سقف قیمت را 6 هزار و 400 تومان اعلام کردیم اما وزارت جهاد کشاورزی، کف قیمت را این میزان اعلام کرد.

کد خبر 1078869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha