یازدهمین دوره کتابخوانی رضوی با همکاری بنیاد مهدویت در همدان برگزار می شود

زارعی گفت: استان همدان تنها استانی در کشور است که یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی را با همکاری بنیاد مهدویت برگزار می‌کند.

«عاطفه زارعی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: امسال بخش ویژه  یازدهمین دوره کتابخوانی رضوی به دلیل وجود دو میلاد امام زمان(عج) در ابتدا و انتهای سال به حضرت ولیعصر(عج) اختصاص یافته و کتب آن تهیه شده است.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان افزود: به همین دلیل و اهمیت موضوع مهدویت در جشنواره کتابخوانی امسال بنیاد مهدویت استان در کنار کتابخانه‌های عمومی قرار گرفته است تا از همه ظرفیت‌ها برای اجرای هر چه  بهتر این جشنواره استفاده کرد.

 

وی بیان کرد: استان همدان تنها استانی در کشور است که یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی را با همکاری بنیاد مهدویت برگزار می‌کند.

 

وی ادامه داد:  سال گذشته با وجود بیماری کرونا ،  ۴۲ هزار نفر  به صورت الکترونیکی در این رویداد فرهنگی که بزرگترین مسابقه کتابخوانی در کشور به حساب می‌آید، شرکت کردند.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: در این جشنواره امکان شرکت برای سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال به شیوه‌های مختلف از جمله سؤوالات چهار گزینه‌ای، پویش‌های فردی و گروهی و نقاشی فراهم است.

 

وی ادامه داد: کتاب‌های این دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به مانند دوره گذشته در سایت samakpl.ir  به صورت رایگان قابل دانلود است و به صورت فیزیکی نیز در کتابخانه‌های عمومی به امانت داده می‌شود.

 

زارعی گفت:  جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی است که خانواده‌ها با همراهی یکدیگر در این جشنواره شرکت کنند و والدین ضمن اینکه فرزندان خود را تشویق کنند تا در این رویداد حضور به هم برسانند، خودشان نیز می‌توانند از آن بهره ببرند.

کد خبر 1078903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha