طرح «ضیافت غدیر» در مسجد مسلم ابن عقیل اجرایی می شود

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر (عج) شیروان گفت: مسجد مسلم ابن عقیل شیروان طرح ضیافت غدیر (غذای نذری) را اجرایی می کند.

«محمد محمدزاده قانعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: مسجد مسلم ابن عقیل شیروان طرح ضیافت غدیر را اجرا می کند که همه می توانند جهت سهیم شدن در این امر خیر، نذورات نقدی خود را به شماره کارت 6037691990099996 مرکز نیکوکاری این مسجد واریز کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر (عج) شیروان بیان کرد: غذا دادن به یک نفر در روز عید غدیر مانند غذا دادن به همه پیامبران و صدیقان است که همه می توانند با کمک های نقدی خود در ثواب عظیم این طرح سهیم باشند.

 

محمدزاده قانعی عنوان کرد: مرکز نیکوکاری مسجد مسلم ابن عقیل (ع) شیروان، افتخار این را دارد ۵۶ یتیم، تحت پوشش کمک ماهیانه دارد و هر ماه مبلغی را به صورت جداگانه به شماره کارت این عزیزان واریز کند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و بیکاری بخش زیادی از مردم، این اقدام با هزینه خیران شهر برای کمک به خانواده های نیازمند صورت گرفته که همچنان ادامه خواهد یافت.

 

محمدزاده قانعی با اشاره به فعالیت این کانون در زمینه تولید اقلام بهداشتی از جمله ماسک، خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد زیادی ماسک نیز به اقشار نیازمند، کارگر، مددجویان کمیته امداد، خانواده های زیر پوشش بنیاد شهید و جامعه نابینایان شهرستان اهدا شده و تعدادی ماسک رایگان نیز بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده که این کار تکرار خواهد شد.

کد خبر 1078932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha