راه اندازی پویش مدارس امامت و ولایت در اهواز

حجت الاسلام جزایری از راه‌اندازی پویش مدارس امامت و ولایت در سطح ناحیه سه دانش آموزی کلانشهر اهواز به مناسبت دهه ولایت خبر داد و گفت: این پویش با شرکت ۳۵ مدرسه انجام می شود.

«حجت الاسلام سید محمد جزایری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با بیان اینکه به مناسبت دهه ولایت پویش مدارس امامت و ولایت در سطح ناحیه سه دانش آموزی کلانشهر اهواز راه اندازی می شود اظهار کرد: این پویش با شرکت 35 مدرسه انجام می شود.

 

رئیس بسیج دانش آموزی ناحیه 3 اهواز ادامه داد: علاوه بر این همزمان با عید سعید غدیرخم مراسم اطعام کارکنان اموزش و پرورش ناحیه سه، پخش مولودی خوانی و همچنین ایستگاه صلواتی و پخش شیرینی در مدارس این ناحیه برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه میز جشن در همه مدارس ناحیه سه دانش آموزی برپا می شود اضافه کرد: مدارس در ایام تعطیلات تابستانه روزهای دوشنبه و چهارشنبه فعال هستند، بنابراین به مناسبت دهه ولایت میز جشن در همه مدارس این ناحیه برپا و از والدین دانش آموزان پذیرایی می شود.

 

حجت الاسلام جزایری تصریح کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که ما در بسیج دانش آموزی این ناحیه انجام دادیم تکمیل کادر بسیج دانش آموزی بود، سعی شده بیشتر از دانش آموزان در این کادر استفاده شود علاوه بر این کادر بسیج دانش اموزی ترکیبی از مجموع جوانان طلبه، دانشجو و دانش آموز است.

 

وی در پایان یادآور شد: مدارس ظرفیت بسیار بالایی برای فعالیت دارند، در همین راستا با ارتباط گیری با مدارس بخش عمده از ظرفیت های را شناسایی کرده و زمینه را برای جذب ویژه مساجد در ایام تحصیلی فراهم کردیم.

 

کد خبر 1078959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha