بازدید میدانی مدیر آموزش و پرورش بهشهر از روند ثبت نام در مدارس

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از روند ثبت نام در مدارس بازدید و در جریان امور مربوطه قرار گرفت.

«صادق علی بیکی» در حاشیه بازدید از روند ثبت نام در مدارس بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود دو ماه به بازگشایی مدارس باقی مانده است همچون همیشه بازدید از مدارس و روند ثبت نام با قوت در دست انجام و اجراست.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر افزود: امروز با حضور در مدارس بانو اشرفی، توحید و امام حسین(ع) از روند ثبت نام در این مدارس بازدید  شد و خوشبختانه شرایط خوبی حاکم بوده است. 

 

وی هدف از این بازدید میدانی را اطمینان بخشی به والدین برای شروع سال تحصیلی جدید دانست و خاطر نشان کرد: مدارس با رعایت کامل قوانین و پروتکل های بهداشتی در کنار رفع برخی از اشکالات جزئی در حال آماده سازی فضای آموزشی برای آغاز سال تحصیلی جدید هستند.

 

علی بیکی در ادامه  یکی از بال های پیشرفت و موفقیت در آموزش و پرورش رادر کنار مربیان و والدین مدارس، مشارکت والدین دانست و تصریح کرد : برای رضایت مندی اولیا از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم ؛زیرا دانش آموزان مهمترین سرمایه تعلیم و تربیت هستند و امیدواریم مشارکت دوسویه همواره وجود داشته باشد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر افزود: در این بازدیدها روند ثبت نام دانش آموزان، رعایت نکات بهداشتی و فاصلهگذاری اجتماعی، تکریم ارباب رجوع در هنگام ثبت نام از دانش آموزان، میزان ثبت سفارش کتاب های درسی و نحوه اخذ هزینه کتب درسی و بیمه حوادث دانش آموزی و…. مورد ارزیابی و نظارت قرار گرفت. 

 

وی یادآور شد: همچون همیشه در کنار والدین دانش آموزان هستیم و مشارکت دو سویه وجود دارد و امیدواریم والدین هر نوع اعتراض و وبروز مشکل را با ما در میان بگذارند.

 

 

 

کد خبر 1079023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha