۵۰۰ تُن کاه بین دامداران بشرویه توزیع شد

رجبی مقدم گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر بسیج سازندگی بشرویه ۵۰۰ تُن کاه بین دامداران این شهرستان به منظور حفظ سلامت دام ها با کمترین قیمت توزیع کرد.

«علی اصغر رجبی مقدم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت علوفه خشک و کاه و خشکسالی های پی در پی بسیج سازندگی بشرویه برای برطرف کردن دغدغه دامداران به میدان آمده است.

 

مسئول بسیج سازندگی بشرویه با بیان اینکه 500 تُن کاه بین دامداران این شهرستان توزیع شد، افزود: این محصولات را کمترین قیمت به دست دامداران شهرستان بشرویه رسیده است تا بتوانند دام های خود را از این بحران خشکسالی در امان نگه دارند.

 

وی در خصوص مزایای اجرای طرح توزیع کاه بین دامداران توسط بسیج سازندگی گفت: این طرح باعث می شود که قیمت کاه در شهرستان کاهش پیدا کند و مدیریت شود و اکنون دغدغه تامین کاه برای دام های سبک در شهرستان بشرویه برطرف شده است.

 

رجبی مقدم در ادامه تاکید کرد: اگر احساس شود که دامداران دغدغه ای برای تامین علوفه و کاه مورد نیاز دام های خود دارند قطعا بسیج سازندگی شهرستان بشرویه به میدان خواهد آمد و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

 

مسئول بسیج سازندگی بشرویه در پایان گفت: برای کمک به دامداران بحث احداث حمام ضدکنه در این شهرستان در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفته است.

کد خبر 1079048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha