حل مشکلات زیرساختی بخش شهیون و سردشت به صورت ویژه دنبال می‌شود

آوایی با اشاره به حل مشکل آبرسانی به روستاهای بخش شهیون دزفول گفت: مشکل راه‌های ارتباطی و آنتن دهی دو بخش سردشت و شهیون در حال پیگیری و حل است.

«سید احمد آوایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: با اجرای تقویت ایستگاه آبرسانی بخش شهیون توسط آبفا خوشبختانه پایداری آب شرب روستاهای این بخش هستیم.

 

نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر تقویت آب شرب ساکنان، این موضوع در اقنصاد منطقه نیز تاثیرگذار است چرا که واحدهای مرغداری زیادی در این بخش وجود دارد که اگر آب مورد نیاز آنها تامین شود فعالیت تولیدی این واحد متوقف می‌شود.

 

وی اضافه کرد: این اقدام باعث تولید بیشتر مرغ توسط این مرغداری‌ها و در نهایت از کمبود این کالای استراتژیک جلوگیری، قیمت‌ها کنترل و به ایجاد اشتغال در منطقه و رونق اقتصادی کمک می‌شود.

 

آوایی با اشاره برخی مشکلات زیرساختی روستاهای بخش شهیون و سردشت تصریح کرد: مشکلاتی نظیر عدم آنتن‌دهی همراه اول و ایرانسل و همچنین مشکل برق روستاهای بخش شهیون و سردشت نیز به طور ویژه تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

 

وی ابراز کرد: حل مشکل برخی راه‌های بین روستایی نیز در حال بررسی و انجام است ضمن اینکه طی ۲ هفته آینده موضوع حل مشکل آب برخی روستاهای بخش سردشت با مساعدت مدیرکل آبفا خوزستان به طور کامل حل می‌شود.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: اقداماتی در راستای تقویت آنتن دهی ۲ بخش سردشت و شهیون پس از جلسه با وزیر ارتباطات انجام شد که متاسفانه برخی تجهیزات به کار رفته به سرقت رفته که حل این مشکل را نیز به طور ویژه دنبال می‌کنیم.

 

کد خبر 1079055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha