توزیع ۱۰۰ تن نذورات عید قربان در بین نیازمندان خوزستانی

شیبه با بیان اینکه خیران و مردم نیکوکار خوزستانی در عید قربان امسال ۱۴ میلیارد تومان به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند گفت: با کمک‌های جمع‌آوری شده بیش از ۱۰۰ تن گوشت بین نیازمندان توزیع شد.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به برپایی 250 پایگاه و بستر مجازی غیرحضوری در روز عید قربان برای جمع‌آوری نذورات مردم نیکوکار اظهار کرد: خیران در طرح نذر قربانی امسال 14 میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کردند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان ضمن قدردانی از مردم نیکوکار و خیران استان به خاطر همراهی این در طرح نذر قربانی برای نیازمندان افزود: در عید قربان امسال با مشارکت مردم و خیران خوزستانی، بیش از 100 تن گوشت بین نیازمندان توزیع شد.


وی اضافه کرد: نذورات و گوشت‌های قربانی جمع‌آوری‌شده پس از گرفتن تأییدیه سلامت از کارشناسان سلامت اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، در بسته‌های متناسب با جمعیت خانوارهای شناسایی‌شده بین نیازمندان توزیع شد.

 

شیبه با بیان اینکه دفاتر کمیته امداد سراسر استان خوزستان تا عید غدیر آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست استان است عنوان کرد: نذورات در کمترین زمان ممکن به دست خانواده‌های نیازمند خواهد رسید.

 

وی با دعوت از خیران خوزستانی برای مشارکت در این طرح خاطرنشان کرد: کد دستوری #061*1*8877* و شماره کارت 6037991899940575 نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی پیش‌بینی شده است.

 

کد خبر 1079063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha