۱۲۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی در بین نیازمندان توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان گفت: کمک مومنانه شامل ۱۲۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

«علی اصدق» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کمک مومنانه شامل 120 کیلوگرم گوشت گوسفندی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان تصریح کرد: این طرح خیرخواهانه همزمان با عید قربان و به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت صورت گرفت و در اختیار خانواده های بی بضاعت شهر اردبیل قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: تاکنون از ابتدای شیوع بیماری کرونا این کانون در راستای حمایت از خانواده های نیازمند در مناسبت های ملی و مذهبی بسته های معیشتی و بهداشتی توزیع کرده است.

 

اصدق خاطر نشان کرد: این حرکت نیکوکارانه با همکاری خیرین و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان افزود: برپایی جشن ولایت به مناسبت عید سعید غدیر خم از دیگر برنامه های معنوی این کانون خواهد بود که با مشارکت اقشار مختلف مردم خواهد بود.

 

اصدق اعلام داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و ترویج این فرهنگ و فاصله گذاری اجتماعی از مهمترین معیارهای برنامه های فرهنگی این کانون است.

کد خبر 1079084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha