نشست نوبخت با کارکنان آتش نشانی و کادر درمان برگزار می‌شود

عصر امروز رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با نمایندگان سازمان آتش نشانی و همچنین کادر درمان نشستی تحت عنوان رسیدگی به دغدغه این اقشار برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، موضوع افزایش حقوق کارکنان و کارمندان دولت از جمله مواردی است که سازمان برنامه و بودجه درنشست های مختلف با اعضای سازمان ها به آن می پردازد. موضوع افزایش فوق العاده های نهادها، رعایت میزان افزایش حقوق و همچنین بررسی دغدغه های نهاد در تخصیص بودجه از جمله موارد مورد بحث است.

 
در جدیدترین برنامه زنده رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، نظرات مختلفی مطرح شد که یکی از نکات قابل توجه در نظرات کاربران این پخش زنده ، اعتراض کارکنان سازمان آتش نشانی بود. درهمین خصوص نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: حقوق کارکنان سازمان آتش نشانی از قوانین شهرداری تهران تبعیت می کند و در حیطه نظارت سازمان برنامه و بودجه کشور نیست اما با مسئولان این نهاد رایزنی هایی برای بررسی دغدغه های آن ها انجام می دهیم.
 
این وعده امروز به نظر می رسد که عملیاتی خواهد شد و نوبخت پای صحبت های این قشر خواهد نشست اما حالا باید منتظر ماند و دید که تا چه میزان می تواند در رفع دغدغه کارکنان این قشر موفق بود.
 
نشست نوبخت با کارکنان آتش نشانی و کادر درمان
کد خبر 1079091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha