۶۰ فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری خراسان جنوبی معرفی می‌شود

رمضانی گفت: ۶۰ فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری خراسان جنوبی شناسایی و به منظور جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسن رمضانی» امروز (۴ مرداد) در ستاد توسعه خاوران با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان اظهار کرد: در سالهای اخیر فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری را در قالب کتابی منتشر کردیم.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی با اشاره به تهیه اطلس سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری و صنایع دستی استان، گفت: در این راستا تاکنون حدود ۶۰ فرصت سرمایه‌گذاری در شهرستان های مختلف شناسایی شده است که به منظور جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی معرفی می شوند.

 

رمضانی در ادامه منطقه بنده دره بیرجند را یکی از فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری دانست و بیان کرد: زیرساخت های مورد نیاز شامل آب، برق، فاضلاب و جاده دسترسی تأمین شده و تا سقف یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای استقرار امکاناتی شامل ایجاد رستوران، اقامتگاه موقت و فضای تفریحی وجود دارد.

 

وی افزود: هتل کویر بیرجند با حجم سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال، منطقه گردشگری ازمیغان طبس با حجم سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال، مجموعه گردشگری سلامت در نمکزار بشرویه با حجم سرمایه گذاری  ۱۰۰ میلیارد ریال، مجموعه آب ترش سربیشه با حجم سرمایه گذاری یک میلیارد تومان، کمپ کویرنوردی دهسلم با حجم سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال، چشمه مرتضی علی روستای خرو در طبس با حجم سرمایه گذاری ۱۰۰میلیارد ریال، مجتمع آب درمانی دیگ رستم، ژئوپارک کال جنی و کمپ کویرنوردی همت آّباد از دیگر فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌ جنوبی در پایان کمپ نجومی سه قلعه سرایان را از دیگر فرصت های سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان برشمرد و خاطر نشان کرد: آمادگی واگذاری این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد وجود دارد که برای تکمیل نیازمند یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری است.

 

 

 

 

کد خبر 1079127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha