۱۲ چهره برتر قرآنی سال ۱۴۰۰ تجلیل شدند+ اسامی

بیست و ششمین آیین تکریم از خادمان قرآن با تجلیل ۱۲ چهره برتر قرآنی توسط سید عباس صالحی،‌ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قران ومعارف خبرگزاری شبستان؛  بیست و ششمین آیین تکریم و تجلیل از خادمان قرآن امروز دوشنبه 4 مردادماه از ساعت 18 در حسینیه شماره 2 جماران  با حضور جمعی از قاریان و اساتید قرانی برگزار شد.

در این جلسه از 12 نفر خادم برجسته قرآنی از جمله استاد حسین اخوان اقدم، دکتر کریم دولتی، مهدی حسنی، محمد تقی حق بین، ابولفضل خزایی، هاشم روغنی، حجت الاسلام دکتر محمدعلی رضایی اصفهانی، دکتر عبدالهادی فقهی زاده، دکتر امیرمحمود کاشفی، محمدرضامسیب زاده، سید محمد داوود میرباقری تجلیل می شوند.


در ابتدای مراسم تجلیل از خادمان قرآنی استاد هاشم روغنی قاری پیشکسوتی مشهدی به تلات آیاتی از سوره مبارکه زمر و نصر پرداخت.

تجلیل از خادمان قرآنی باهدف برداشتن گام موثر در جهت گسترش و تعمیق فرهنگ دینی و کمک به گفتمان سازی قرانی در جامعه برگزار می شود.

 به دلیل شرایط خاص کشور و همگیری ویروس کرونا در برگزاری بیست و ششمین دوره تکریم و تجلیل از خادمان قرآن از عموم دعوت به عمل نیامده است و این مراسم تنها با حضور تنی چند از خادمان قرآن و مهمانان و سخنرانان در حسینیه شماره ۲ جماران دوشنبه چهارم مرداد ماه ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می شود.

کد خبر 1079182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha