ستاد نماز جمعه برای تقویت این جایگاه باید تلاش خود را مضاعف کند

آیت الله حسینی نقش نماز جمعه را برای کشور بسیار حیاتی دانست و گفت: ستاد نماز جمعه برای تقویت این جایگاه باید تلاش خود را مضاعف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت چهل و دومین سالگرد برپایی نماز جمعه در کشور و پاسداشت روز پنجم مرداد، اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان کهگیلویه با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

 

آیت‌ الله «سید نصیر حسینی» در این دیدار با اشاره به اینکه نماز جمعه در شهر دهدشت پربار و موثر است، گفت: خوشبختانه مشکلات مردم به خوبی از طرف امام جمعه این شهر پی‌گیری می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محبت فراوان مردم کهگیلویه بزرگ به روحانیت، اظهار کرد: امروز فضاهای بسیار خوب دینی، اجتماعی و فرهنگی ایجاد شده و بر همین اساس باید به جامعه خدمت کرد.

 

وی نقش نماز جمعه را برای کشور بسیار حیاتی دانست و با اشاره به اینکه نماز جمعه نقش بسیار موثری در خنثی سازی توطئه‌های دشمن دارد، یادآور شد: ستاد نماز جمعه برای اینکه بتواند این جایگاه را تقویت کند باید تلاش خود کند مضاعف کند.

 

آیت الله حسینی با بیان ایینکه مهم ترین وظیفه ستاد نماز جمعه مطلوب برگزار کردن نماز جمعه است، خاطرنشان کرد: نماز جمعه یک مسئله سیاسی مطلق نیست، بلکه در آن مشکلات روز مردم در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی نیز بیان می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نماز جمعه برای همه مردم و سلایق است و نقطه اتصالی میان مردم و مسئولان بوده که بتوان از طریق نماز جمعه صدای مردم را به مسئولان رساند.

 

«امین قمبری» نیز در این دیدار به برنامه‌های این ستاد در چهل و دومین سالگرد برپایی نماز جمعه اشاره کرد و گفت: تعداد ۴۲ برنامه به همین مناسبت در حال اجرا هستند.

 

رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: از جمله مسابقات قرآن، پیاده‌روی عمومی، سرکشی از خانواده های شهدا و پیشکسوتان نماز جمعه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تقدیر از پزشکان محجبه و تقدیر از امام جمعه از جمله برنامه های مورد توجه در ستاد نماز جمعه دهدشت است.

 

حجت‌الاسلام «علی وحدانی‌ فر» امام جمعه شهرستان کهگیلویه نیز اظهار کرد: از توجه ویژه نماینده ولی فقیه در استان به تریبون‌ های نماز جمعه قدردانی ویژه می‌کنم که با توجه به شرایط نامطلوب بیماری کرونا پیگیر نماز جمعه بوده و باعث دلگرمی ما هستند.

کد خبر 1079187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha