کارگاه خیاطی کانون صاحب الزمان (عج) آسفیچ افتتاح می شود

​مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) آسفیچ درمیان گفت: در روز عید سعید غدیرخم کلاس های اوقات فراغت و کارگاه خیاطی این کانون در روستای آسفیچ افتتاح می شود.

«فاطمه نظری» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با بیان اینکه کلاس های اوقات فراغت و کارگاه خیاطی در روستای آسفیچ در روز عید سعید غدیر خم افتتاح می شود، گفت: کلاس های اوقات فراغت تابستان امسال در رشته های نقاشی، حفظ جزء سی، تجوید و مفاهیم، شعر و سرود، کلاس های ورزشی و ... با همکاری کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) و خانه قرآن آل طه در روز عید سعید غدیر در این روستا افتتاح می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) آسفیچ درمیان افزود: کارگاه خیاطی با 10 هنرآموز و کلاس تجوید با 50 علاقمند در تابستان امسال با حمایت این کانون تشکیل شده است.

 

وی در ادامه از معارفه روحانی مستقر در روستا در روز عید غدیر خم با حضور امام جمعه قهستان، مدیر ستاد کانون های مساجد استان و برخی مسئولان محلی خبر داد و یادآور شد: روستای آسفیچ با 130 خانوار متقاضی استقرار روحانی به صورت دائم یا مسقر بود که در این زمینه پیگیری های زیادی انجام و این خواسته مردم محقق شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) آسفیچ درمیان به احداث خانه عالم در روستا اشاره کرد و اظهار کرد: زمین خانه عالم توسط یکی از واقفان روستا اهدا و خانه عالم با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد برکت احداث شد.

 

نظری از دیگر برنامه ها به برگزاری جشن بزرگ امامت امیرالمومنین(ع)، سخنرانی امام جمعه قهستان، مداحی و... در روز عید سعید غدیر خم با حضور مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد.

 

کد خبر 1079196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha