توزیع ۶۰۰ پُرس غذای گرم در روز عیدسعید غدیرخم

رابط کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) دیهشک شهرستان طبس گفت: در روز عیدسعید غدیر خم بیش از ۶۰۰ پُرس غذای گرم توسط کانون با همکاری خیرین بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

«اکبر سالاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) دیهشک شهرستان طبس در دهه امامت و ولایت بحث آذین بندی مسجد و محله را در دستور کار قرار داده است.

 

رابط کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) دیهشک شهرستان طبس در خصوص برنامه های کانون طی دهه امامت و ولایت گفت: هر شب بین نمازهای مغرب و عشا کلیپ هایی در خصوص ولایت و امامت برای نمازگزاران پخش می شود.

 

وی با بیان اینکه راه اندازی کاروان شادی از دیگر برنامه های کانون طی این دهه است، افزود: در شب عیدسعید غدیرخم به منظور بزرگداشت این روز بزرگ مراسم جشنی با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کانون در فضای باز مسجد برگزار خواهد شد.

 

سالاری در خصوص برگزاری مسابقه «خطبه غدیر» طی دهه امامت و ولایت عنوان کرد: از ابتدای دهه امامت و ولایت هر شب 2 سوال برای علاقمندان از خطبه غدیر طرح می شود و در روز عیدسعید غدیرخم به سه نفر از کسانی که به همه سوالات پاسخ صحیح داده باشند جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی بیشتر با خطبه غدیر و نکات آن است و شرکت برای علاقمندان در تمامی سنین در این مسابقه آزاد است.

 

رابط کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) دیهشک شهرستان طبس در پایان گفت: بیش از 600 پُرس غذای گرم نیز توسط کانون با همکاری خیرین در روز عید سعید غدیرخم بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1079256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha