اجرای ۱۱ عنوان برنامه طی دهه امامت و ولایت در خراسان جنوبی

کریمیان با بیان اینکه ۱۱ عنوان برنامه طی دهه امامت و ولایت توسط حوزه هنری خراسان جنوبی اجرا می شود، گفت: برگزاری شب شعر، اجرای نمایش رادیویی و رونمایی از کتاب «زمینی که مرا بالا برد» از مهم ترین برنامه های این دهه است.

«مجید کریمیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: غدیر بزرگترین حادثه تاریخ اسلام است چرا که در این روز بود که مهم ترین رسالت و مأموریت الهی به پیامبر گرامی اسلام ابلاغ شد.

 

مدیرکل حوزه هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه هیچ عیدی در تاریخ بشر به بزرگی عید غدیر نیست، افزود: در روز عید غدیر نه تنها سرنوشت امت اسلامی بلکه سرنوشت تمام بشریت تعیین شد.

 

وی با اشاره به اینکه ولایت اصل و اساس دین مبین اسلام محسوب می شود، ادامه داد: در همین راستا هنرمندان برنامه‌های متنوعی برنامه‌ریزی کرده‌اند تا این شاخص ولایی در هنر هنرمندان بیشتر جلوه گری کند و بدانیم که مسئله غدیر یک بحث تاریخی نیست؛ بلکه فرهنگ‌نامه ولایت و امامت است.

 

کریمیان در خصوص برنامه های حوزه هنری استان طی دهه امام و ولایت گفت: برگزاری بیش از 11 عنوان برنامه همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت در دستور کار حوزه هنری خراسان جنوبی قرار گرفته است.

 

مدیرکل حوزه هنری خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: برگزاری مراسم شب شعر و انتشار آثار تولید شده با موضوع غدیر توسط هنرمندان استان در فضای مجازی و تولید نمایش رادیویی با موضوع غدیر از مهم ترین برنامه های حوزه هنری در این دهه است.

 

وی در پایان با بیان اینکه طی دهه امامت و ولایت رونمایی از کتاب «زمینی که مرا بالا برد» در دستور کار قرار دارد، گفت: تولید و پخش استوری موشن با موضوع امامت و ولایت و اجرای گروه های سرود در تمامی شهرستان های خراسان جنوبی از دیگر برنامه های حوزه هنری طی دهه امامت و ولایت است.

کد خبر 1079282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha