۲۸ میلیون سهم در تالار بورس خراسان جنوبی داد و ستد شد

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی گفت: طی تیرماه امسال ۲۸ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۳۴۸ سهم به ارزش ۲۴۸ میلیارد ریال در تالار بورس خراسان جنوبی داد و ستد شد.

«سعید هریوندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: طی تیرماه سال جاری ۲۸ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۳۴۸ سهم به ارزش ۲۴۸ میلیارد ریال در تالار بورس استان مورد داد و ستد قرار گرفت.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: این میزان داد و ستد در مقایسه با خرداد ماه امسال ۷۳ درصد رشد داشته است.

 

وی با بیان اینکه مجموع معاملات تالار بورس استان از ابتدای سال تا پایان تیر ماه به عدد ۵۹۰ میلیارد ریال رسیده است، ادامه داد: از مجموع معاملات ۳۴ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۶ درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

 

هریوندی در ادامه گفت: طی چهار ماه نخست امسال یک هزار و ۲۹۶ نفر ساعت کلاس آموزشی به صورت مجازی و رایگان در تالار بورس استان برگزار شده است. 

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طی تیر ماه شاخص کل ۱۴۲ هزار و ۶۴۲ واحد افزایش داشته است، گفت: آمارها نشان می دهندکه در سه ماه ابتدای سال جاری در مجموع پنج هزار و ۱۱۴ نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده اند.

 

وی در پایان بیان کرد: توصیه می شود سرمایه گذارن قبل از ورود به بازار سرمایه شناخت کافی نسبت به بورس، قوانین و مقررات آن و ابزارهای متنوع قابل معامله در آن با سطوح متفاوت ریسک کسب نمایند.

 

 

کد خبر 1079321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha