برگزاری جشن ویژه غدیر در کانون امام حسن مجتبی (ع) همدان

احمدی گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت مراسمی با حضور پر شوراعضای کانون و مادران آنها درغالب جشن ولایت و غدیربرگزار شد.

«پرستو احمدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) در جوار مسجد امام حسن مجتبی (ع) جشن غدیر را با اجرای برنامه هایی شاد چون روایت غدیر ،مولودی خوانی ،مسابقه   غدیر برگزار کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) افزود: عید غدیر فرصت مناسبی برای انتقال مفاهیم ناب اسلام محمدی (ص) است و باید از این فرصت ارزشمند نهایت بهره را ببریم.

 

وی از غدیر به عنوان شناسنامه و هویت شیعه یاد کرد و افزود: باید فرهنگ غدیر در جامعه ترویج شود چرا که اسلام نشات گرفته از بعثت و غدیر است.

 

وی عيد غدير را روز ارزشها دانست و افزود: اين روز، روز گزينش برترين انسان به عنوان ولي امر مسلمين است كه با اين وصف بايد فرهنگ سازي عميقي نسبت به اين روز و اهداف آن صورت گيرد.

 

احمدی در ادامه  بر آشنایی جوانان و به ویژه نسل آینده با مباحث غدیر مخصوصا آشنایی با جایگاه و نقش امامت و رهبری در دین اسلام تأکید کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) به اهمیت برگزاری هرچه با شکوه مراسمات غدیر تاکید کرد و گفت: برنامه‌های عید غدیر باید همچون دیگر مراسم‌ مذهبی در ماه‌های مختلف سال مردمی باشد تا تمامی اقشار مردم بتوانند در این برنامه‌ها شرکت کنند.

 

کد خبر 1079335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha