اهدای ۶۰۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند خوزستانی

شیبه از تامین جهیزیه ۶۰۰ نوعروس مددجو در دهه امامت و ولایت در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری نیز یک هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های نیازمند اهدا شده است.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: همزمان با دهه امامت و ولایت 600 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب طرح شهید سلیمانی با همکاری با مشارکت موسسه خیریه 14 معصوم (ع) اهواز و خیرین راهی خانه بخت شدند.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نیز یک هزار و 200 سری جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های نیازمند تامین شده افزود: در دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عیدغدیر 600 سری جهیزیه به زوج های نیازمند خوزستانی اهدا شد.

 

وی با بیان اینکه این تعداد جهیزیه شامل کالای ضروری تلوزیون، فرگاز، یخچال، فریز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و ... از تولیدات داخلی کالاهای ایرانی تهیه شده است اضافه کرد: ارزش هر سری جهیزیه تحویل داده شده 20 میلیون تومان است.

 

شیبه احیا و تقویت فرهنگ دینی ازدواج و بسترسازی برای تسهیل روند تشکیل خانواده با الگوهای اسلامی و ایرانی در خانواده‌های تحت حمایت، توسعه و ترویج ازداوج آسان و کمک به زوج‌هایی که دارای مشکلات اقتصادی و مالی هستند را از جمله اهداف امداد در این خصوص دانست.

 

وی تصریح کرد: در راستای خدمات فرهنگی و آموزشی و توجه به تحکیم بنیان خانواده‌ها در زمینه حمایت از ازدواج فرزندان خانواده‌های مددجو علاوه بر تأمین جهیزیه زوج‌ها خدمات دیگری از جمله آموزش و مشاوره‌های قبل از ازدواج، آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی، ارائه مشاوره های تخصصی، آموزش مهارت‌های زندگی و خدمات دیگر را در دستور کار خود قرار داده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان در این برنامه به صورت نمادین 14 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان با مشارکت موسسه خیریه 14 معصوم (ع) اهواز پس از دریافت جهیزیهزندگی مشترک خود را آغاز کردند.

کد خبر 1079514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha