تزریق روزانه ۳ هزار دوز واکسن کرونا در گرگان/ روند واکسیناسیون سرعت می گیرد

حمیدی گفت: روزانه تزریق ۳ هزار دوز واکسن در گرگان در حال انجام است که می توانیم به روزانه ۶ هزار دوز افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، «محمد حمیدی» ظهر امروز(سه شنبه 5 مرداد) در جلسه استانی ستاد کرونا اظهار کرد: بیش از یک سال و نیم است که با کرونا دست و پنجه نرم می کنیم و برای مقابله با این ویروس روش های مختلفی را اجرایی کردیم.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: اگر قرار بر اجرای قرنطیه و رعایت پروتکل ها توسط مردم است باید خروج خودرو از درب منزل ممنوع شود، همانطور که در اسفند ماه 99 تصمیم ممنوعیت خروج خودرو از درب منزل گرفته شد که این مسئله به قدرت اجرا شد.

 

وی با تاکید بر اینکه اگر تردد خودروها محدود شود بسیاری از اماکن عمومی و بازارها خلوت می شود، تصریح کرد: برای مهار کرونا باید تصمیم ملی اتخاذشود و خروج خودرو از درب منزل محدود شود.

 

حمیدی تاکید کرد: حفظ جان مردم در اولویت است اما باید بیاندیشیم که آیا این مصوبات و طرح ها قابل اجرا است.

 

فرماندار گرگان متذکر شد: تعطیلی ادارات و بازارها جز شلوغی تفرجگاه ها و افزایش سفرها و دید و بازدیدها نتیجه دیگری ندارد.

 

وی به تعطیلی ۷۰ درصدی کارکنان ادارات اشاره کرد و گفت: اگر نیروهای ادارات کاهش یابد باید با کدام نیرو مصوبات کرونا را اجرایی کنیم؟

 

حمیدی با تاکید بر اینکه نباید تصمیماتی گرفته شود که وضعیت کرونا در استان بدتر شود، ابراز داشت: برای کنترل کرونا باید در سه روز آینده به جز مراکز ضروری ارائه خدمات، مابقی مراکز و اماکن عمومی تعطیل شود.

 

فرماندار گرگان افزود: در بحث واکسن کرونا چهار مرکز واکسیناسیون در گرگان وجود داشت که برای تسریع در تزریق واکسن  به ۱۴ مرکز افزایش یافت.

 

وی با بیان اینکه روزانه تزریق 3 هزار دوز واکسن در گرگان در حال انجام است که می توانیم به روزانه 6 هزار دوز افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش جامعه گروه هدف واکسیناسیون این آمادگی وجود دارد که از ظرفیت دستگاه های مرتبط برای تسریع در واکسیناسیون استفاده شود.

 

 

کد خبر 1079563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha