میدان بزرگ غدیر در فردوس کلنگ زنی می شود

حجت الاسلام بابایی از کلنگ زنی میدان بزرگ غدیر در دهه ولایت خبر داد و گفت: در این میدان که بزرگترین میدان شهر فردوس است، المان غدیر نصب خواهد شد.

حجت الاسلام «محمدرضا بابایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به توزیع 15 هزار پرس غذا در شام عید سعید غدیر خم در شهرستان فردوس اظهار کرد: این تعداد غذا با همکاری خیران در مسجد ولی عصر (عج) طبخ و بین نیازمندان توزیع می شود.

 

امام جمعه فردوس ضمن تبریک دهه ولایت به برگزاری جشن های متعدد در شهر و رستا در این ایام اشاره کرد و گفت: در روز عید غدیر نیز جشنی برای سادات در هیأت سادات شهرستان با هدف عقد اخوت برگزار می شود و بعد از جشن؛ سادات با پرچمی که مزین به حرم امیرالمومنان(ع) است در دفتر امام جمعه حضور خواهند یافت.

 

وی افزود: فردا ۱۵ هزار پرس غذا به ارزش 150 میلیون تومان با کمک خیران شهرستان طبخ و بین نیازمندان شهر و روستا توزیع خواهد شد.

 

وی از کلنگ زنی میدان بزرگ غدیر در دهه ولایت خبر داد و گفت: در این میدان که بزرگترین میدان شهر فردوس است، المان غدیر نصب خواهد شد.

 

امام جمعه فردوس از دیگر برنامه ها به نورافشانی میدان غدیر با رعایت پروتکل های بهداشتی در روز عید سعید غدیر خم ، قرائت خطبه غدیر، برگزاری نماز عید سعید غدیر برای اولین بار در شهرستان قبل از نماز ظهر و.... اشاره کرد.

 

کد خبر 1079826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha