استفاده از دیدگاه صاحب نظران برای بهبود مناسبت ‌های انقلاب ‌اسلامی ضروری است

انصاری گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره از دیدگاه صاحب نظران برای بهبود و ارتقای سطح مراسم و مناسبت ‌های انقلاب ‌اسلامی بهره می‌برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «موسی انصاری» صبح امروز (چهارشنبه ۶ مرداد) در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای فکری و مشورتی مراسم و مناسبت ‌های انقلاب ‌اسلامی که در شورای هماهنگی چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره از دیدگاه صاحب نظران برای بهبود و ارتقای سطح مراسم و مناسبت ‌های انقلاب ‌اسلامی بهره می‌برد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به تغییراتی که در شیوه‌ برگزاری مراسم و حضور مردم در عرصه از زمان شیوع ویروس کرونا صورت گرفته ‌است با نظر اندیشمندان و محققان باید روش‌های جدید جایگزین شود.

 

وی یکی از ضعف‌های برخی مجموعه ‌های فرهنگی را استفاده از روش‌های قدیمی عنوان کرد و افزود: امروز تبلیغات مسموم آنچنان در فضای مجازی جولان می‌دهند که گاهی تشخیص حق و باطل بسیار مشکل می‌شود و احساس می‌شود در طرف مقابل متأسفانه محتوای مورد نیاز وجود ندارد.

 

انصاری با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره از دیدگاه صاحب نظران برای بهبود و ارتقای سطح مراسم و مناسبت ‌های انقلاب ‌اسلامی بهره می‌برد تأکید کرد: این شورا آمادگی دارد دیدگاه و نظر صاحب نظران، جوانان و دانشجویان را در خصوص نحوه بزرگداشت مراسم و مناسبت ‌های انقلاب‌ اسلامی بررسی و ایده‌های خوب را اجرا کند.

 

کد خبر 1079848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha