هدر رفت ۴۰ درصدی ‌آ‌ب در شهرستان نهبندان

بیکی از اجرای ۶.۵ کیلومتر اصلاح شبکه در روستای مهل آباد خبر داد و گفت: در شهرستان نهبندان همانند میانگین استانی ۴۰ درصد هدر رفت آب داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،  «مجید بیکی» امروز (۶ مرداد) در مراسم بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستای مهل آباد که با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا علیه اسلام استان، رییس سازمان بسبج سازندگی و معاون اداره آب و فاضلاب استان برگزارشد، اظهار کرد: آبرسانی به روستای مهل آباد و هدر رفت آب در مجتمع سمک یکی از دغدغه های مردم و مسئولان بود که امروز به بهره برداری رسید.

 


فرماندار نهبندان از اجرای ۶.۵ کیلومتر اصلاح شبکه در روستای مهل آباد خبر داد و افزود: در شهرستان نهبندان همانند میانگین استانی ۴۰ درصد هدر رفت آب داریم.

 

وی با اشاره به بُعد مسافت و منابع آبی محدود در شهرستان نهبندان، گفت: بعد مسافت مشکلات آبرسانی را مضاعف کرده است، همچنین امسال خشکسالی سبب قطعی آب شد لذا بابت مشکلات ایجاد شده از مردم عذرخواهی می شود.

 


فرماندار نهبندان با بیان اینکه تمام تلاش و پیگیری ها برای رفع مشکلات آبرسانی انجام می شود، افزود: رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار تر توسط خیرین اجر و پاداش مضاعفی دارد.

 


بیکی تصریح کرد: با پیگیری مجموعه هلال احمر و خیرین در طرح نذر آب یک دستگاه آب شیرین کن برای روستای مهل آباد پیش بینی شده که به زودی در اختبار روستاییان قرار می گیرد.

 


بیکی ضمن تاکید بر کاهش مصرف و هدر آب توسط مردم، گفت: با ستخت و سازهای حدید نیاز به منابع آبی دو برابر افزایش یافته که نیازمند همکاری مردم است.

 


وی از تکمیل زیر ساخت های آب، برق و اینترنت در روستای مهل آباد خبر داد و گفت: با پیکیری های نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در خانه ملت یک زمین چمن مصنوعی در این روستا احداث می شود.

 


وی بیان کرد: یکی از آرمان های انقلاب رسیدگی به مناطق روستایی و کم برخوردار است لذا سعی می شود خدماتی در خور شان مردم انجام شود.

 

 

کد خبر 1080042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha