سعادت دنیا و آخرت در محبت عملی به اهل بیت و وحدت و همدلی ظهور می‌یابد

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه امروز ولایتمداری عملی در پیروی و اطاعت از مقام ولایت و رهبری مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ ای است گفت: عزت و سرافرازی، رستگاری و سعادت دنیا و آخرت در محبت عملی به اهل بیت و وحدت و همدلی ظهور می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمدعلی قاضی دزفولی» امروز (چهارشنبه ۶ مرداد) در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی توسط کانون‌های مساجد دزفول اظهار کرد: عید غدیر عید بزرگ شیعیان است و خوشبختانه مردم در این عید دشمنان را نا امید کردند.

 

امام جمعه دزفول ضمن تقدیر از اقدام کانون‌های فرهنگی هنری مساجد افزود: کمک به نیازمندان و تهیه بسته‌های معیشتی مورد تاکید رهبری است و بارها نسبت به این موضوع تاکید داشته اند.

 

وی اضافه کرد: عید غدیر عید بزرگ مسلمانان است و این کار بزرگ نماد و نمونه‌ای است که نشان از عشق و محبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارد.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی اذعان کرد: دشمن هرگز نمی‌تواند بر ملتی که نسبت به اهل بیت (ع) عشق می‌ورزد و در عرصه‌های مختلف چون اربعین، نیمه شعبان، عید غدیر و دیگر مناسبت‌ها این مودت و محبت را متجلی می‌کند، مسلط شده و پیروز شود.

 

وی خاطر نشان کرد: محبت و مودت به اهل بیت (ع) سرمایه‌ای است و ملت ایران با داشتن این سرمایه همیشه پیروز است.

 

امام جمعه دزفول ابراز کرد: وعده خدا بر این است که اگر ملتی خوبان خدا و حجج الهی را دوست بدارد و در عمل از دستوراتشان پیروی کند، خداوند آن ملت را یاری خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه امروز ولایتمداری عملی در پیروی و اطاعت از مقام ولایت و رهبری مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ ای است یاد آور شد: عزت و سرافرازی، رستگاری و سعادت دنیا و آخرت در محبت عملی به اهل بیت و وحدت و همدلی ظهور می‌یابد.

 

کد خبر 1080067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha