اهتمام بیشتر اصناف گلستان به مصوبات ستاد کرونا

طلوعیان گفت: با توجه به شرایط بحرانی گلستان انتظار این است که اصناف در رعایت مصوبات کرونا بیش از گذشته همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین طلوعیان» صبح امروز (پنجشنبه 7 مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به آغاز موج پنجم شیوع ویروس کرونا استان گلستان چند وقتی است که در وضعیت بحرانی قرار دارد و همه باید به دستورالعمل های ستاد کرونا اهتمام داشته باشیم.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: واحدهای صنفی ضمن رعایت پروتکل ها نسبت به محدودیت های مشاغل که پیش از این از سوی ستاد کرونا عنوان شده باید اهتمام داشته باشند.

 

طلوعیان بیان کرد: تصمیم گرفته شده که فعالیت گروه های شغلی، دو، سه و چهار محدود و غیر فعال شود و تیم های متشکل از بازرسان صنعت، معدن و تحارت، بهداشت، پلیس اماکن و تعزیرات حکومتی  تشکیل شده که در این زمینه تذکرات و اخطارهای  لازم را صادر می کنند.

 

وی افزود: از همه اصناف که با ستاد  کرونا همکاری داشتند تشکر می کنم ولی از آنجا که در وضعیت بحرانی قرار داریم باید با کمک و مساعد هم بتوانیم شیوع ویروس کرونا را کاهش دهیم.

 

این مقام مسئول ابراز داشت: از همه واحدهای صنفی بزرگ درخواست داریم همکاری بیشتری داشته باشند و درخواست کردیم از هر گونه آگاهی مبنی بر فروش و یا حراج در این ایام جدا خودداری کنند.

 

طلوعیان تاکید کرد: در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای همه فعالیت های که در گروه شغلی دو تا چهار قرار گرفته باید تعطیل شود و گرنه با آنها برخورد قانونی می شود.

 

کد خبر 1080079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha