ایستگاه های پذیرایی کانون های مساجد جهرم در عید غدیر برپاست

نعمت اللهی گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم، ایستگاه های پذیرایی به همت بچه های مسجد در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برپا شده است.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در فرخنده عید سعید غدیر خم، کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم میزبان عاشقان و محبان مولا علی (ع) است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: علاوه بر برگزاری ویژه برنامه های جشن و سرور در کانون ها، برپایی ایستگاه پذیرایی از جمله برنامه های بچه های مسجد بوده که به حال و هوای شهر، رنگ و بوی زیبایی بخشیده است.

 

وی بیان کرد: در ایستگاه های پذیرایی علاوه بر توزیع شیرینی، کیک و شربت، مولودی های زیبا نیز پخش می شود که طراوت خاصی به جشن های این عید فرخنده بخشیده است.

 

نعمت اللهی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در این مناسبت فرخنده به توزیع شربت به خودروهای عبوری خیابان مجاور مسجد اقدام کرده است، عنوان کرد: این برنامه با حضور بچه های مسجد در شب و روز عید غدیر انجام شده است.

 

وی بیان کرد: توزیع بسته های شیرینی میان سرنشینان خودروها نیز توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» انجام شده ضمن اینکه کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» نیز به برپایی موکب پذیرایی اقدام کرده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم همچنین از برپایی ایستگاه صلواتی توسط کانون «ذکرالله» خبر داد و گفت: کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، کانون «منتظران نور»، کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» و کانون «امام صادق (ع)» نیز میزبان محبان و دوست داران اهل بیت (ع) در این مناسبت فرخنده بودند.

 

وی با اشاره به اینکه نظیر چنین برنامه هایی در کانون فرهنگی و هنری بخش های «کردیان» و «سیمکان» برگزار شده است، خاطرنشان کرد: رعایت بهداشت و عمل به توصیه های بهداشتی از الزامات برگزاری این برنامه ها توسط کانون های مساجد بوده که بچه های مسجد به رعایت آن پایبند بوده اند.

 

کد خبر 1080176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha