امدادرسانی به ۱۲ نفر در پی وقوع سیل در شرق گلستان

ملک شاهکوهی از امدادرسانی به ۱۲ نفر در پی وقوع سیل و بارش شدید باران در شرق استان گلستان خبر داد.

«حسن ملک شاهکوهی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: براساس پیش بینی های هواشناسی در روز گذشته جمعیت هلال احمر استان گلستان در آمادگی کامل به سر می برد.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمرگلستان ادامه داد: براساس گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان موضوع سیل و آبگرفتگی در سطح شهرستان های آزادشهر، گنبدکاووس، علی آبادکتول، مراوه تپه و مینودشت گزارش شد و در این راستا پایگاه های امداد هلال احمر در شرق استان از ساعت 18 و 20 دقیقه روز گذشته وارد عمل شد.

 

ملک شاهکوهی متذکر شد: در راستای امدادرسانی هفت تیم شامل دو تیم ارزیاب و پنج تیم سیلاب به منطقه اعزام کردیم که در این تیم های امدادی 27 نفر با 6 دستگاه کمکدار سبک و یک دستگاه آمبولانس به محل های وقوع سیلاب اعزام شدند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: سیلاب و بارش شدید باران سه خانواده شامل 12 نفر را دچار آسیب دیدگی کرد که نیروهای امدادی ما به این افراد خدمات ارائه کردند.

 

ملک شاهکوهی افزود: تیم های ارزیاب هلال احمر در شهرستان علی آباد کتول و نسبت به دور کردن مردم از حاشیه رودخانه دهنه زرین گل و  اقدام ردند در شهرستان آزادشهر نسبت به ارزیابی روستاهای سرکهریزا، ازدارتپه، زینب آباد و فاضل آباد اقدام کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان گنبدکاووس نیز به دو خانواده آسیب دیده در روستای چپرقویمه اقدام شد و همچنین در شهرستان مراوتپه تیم های امدادی ما  در روستاهای شیخ لر سفلی و علیا حضور یافتند و به نیروهای آتش نشانی در جهت تخلیه آب منازل  و عوامل انتظامی برای بست پل رودخانه اترک اقدام کردند.

 

این مقام مسئول افزود: در این ماموریت دو دستگاه چادر، هشت تخته پتو، چهار تخت موکت، دو بسته غذایی 72 ساعته بین آسیب دیدگان توزیع شد.

کد خبر 1080195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha