طلاب به اخلاق و مدارا با مردم مقید باشند

حجت الاسلام مومنی گفت: طلاب به اخلاق حسنه و نیکو و مدارا با مردم مقید باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «حسین مومنی» در مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اینکه 180 طلبه ملبس به لباس روحانیت می شوند اظهارداشت: بر اساس طرح ادیب امسال 250 طلبه واجد شرایط در این دوره شرکت کردند که 180 نفر آنان امتیاز لازم را برای طلبس دائم دریافت کردند.

 

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان افزود: مباحث مربوط به حفظ شان و جایگاه روحانیت برای این قشر بیان و تبین شده و قطعا باید بیش از گذشته به این مسائل توجه داشته باشند تا جایگاه و شان طلبگی حفظ شود.

 

وی با اشاره به اینکه باید رعایت مباحث اخلاقی را مد نظر داشته باشند، تصریح کرد: طلاب به اخلاق حسنه و نیکو و مدارا با مردم مقید باشند و در رفتارهای خود مباحث اخلاقی را رعایت کنند.

 

حجت الاسلام مومنی ادامه داد: خوش اخلاقی شان و جایگاه مهمی در تبلیغ دین و گرایش مردم به آموزهای دینی دارد پس از این ویژگی برای جذب به مباحث معنوی استفاده کنند.

 

وی با اشاره به مشکلات و نیازهایی که در جامعه وجود دارد، خاطرنشان کرد: با صبر و حوصله در برابر مشکلات پیش برویم و تسلیم نشده و کنار گیری نکنیم و در این مسیر با انرژی و توان لازم پیش برویم تا سرانجام به موفقیت ها برسیم.

کد خبر 1080218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha