اجازه ندهیم واحدهای صنفی مشکل دار تبدیل به واحدهای بحرانی شوند

دین پرست با بیان اینکه نباید اجازه دهیم واحدهای مشکل دار تبدیل به واحدهای بحرانی شوند گفت: یک هزار و۷۹۳ واحد تحت تملک بانک های قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «بابک دین پرست» ظهر امروز (پنجشنبه 7 مرداد) در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالن مدیریت بحران استان خوزستان اظهار کرد: از همه اعضای ستاد تسهیل و رفع مانع تولید استان خوزستان که در روز تعطیل در این جلسه شرکت داشتند تقدیر می شود و این نشان از اهمیت موضوع تولید دارد.

 

معاون اقتصادی وزیر کشور افزود: این جلسه فرصت بسیار مطلوبی است تا اعضا چالش ها و موانع پیش روی تولید استان را بررسی و بهترین راه حل را برای آن پیدا کنند، زیرا خروجی این جلسه می تواند در امر تولید استان نقش بسیار مهمی را داشته باشد.

 

وی عنوان کرد: بررسی، انتخاب راهکار، حل و فصل مشکلات تولیدی ها، راه اندازی تولیدی های نیمه تمام، تامین نیازهای مالی، تعیین تکلیف بدهی های معوقه و رفع موانع صادرات از مهمترین اهداف تشکیل این ستاد است.

 

دین پرست با بیان اینکه باید روی مشکلات تمرکز کرد و راه حل مناسب را ارائه داد تصریح کرد: بر اساس قانون اگر مشخص شود دستگاهی در اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت عمد اهمال کاری داشته است قطعا بدون هیچ تعارفی به دستگاه قضا معرفی می شود.

 

معاون اقتصادی وزیر کشور اضافه کرد: یک روز فرصت است تا بانک ها علت عدم اجرای برخی مصوبات را اعلام کنند، در صورتی که محرز شود بانکی از اجرای مصوبات استنکاف کرده باشد به  هیئت نظارت بانک مرکزی به منظور برخورد معرفی خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه قانون اولویت همه ما قرار دارد عنوان کرد: مهمترین بحث ما این است که واحدهای مشکل دار تبدیل به واحدهای بحرانی نشوند، یک هزار و 793 واحد تحت تملک بانک های قرار دارند که بانک کشاورزی، ملی و ملت بیشترین مالکیت واحدهای صنفی را دارند.

 

دین پرست در پایان تصریح کرد: تا پایان دولت دوازدهم دستورالعمل جلوگیری از تعطیلی واحدهای تحت تملک بانک های اعلام خواهد شد.

 

کد خبر 1080245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha