جشن عید ولایت در ۸۰ مسجد شهرستان آران و بیدگل برپا شد

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد آران و بیدگل گفت: جشن ویژه عید ولایت در شب و روز عید غدیر با رعایت پرتکل های بهداشتی در بیش از ۸۰ مسجد این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سمیع الله مردان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با عید ولایت، مراسم جشن و شادیانه در شب و روز عید غدیر با رعایت پرتکل های بهداشتی در بیش از ۸۰ مسجد شهرستان آران و  بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این برنامه ها سخنرانان به تبیین واقعه غدیر و بیان اهمیت این رویداد تاریخی و شخصیت امیرالمومنین علی(ع) پرداختند و مداحان اهل بیت(ع) در مدح و منقبت مولا علی(ع) مدیحه سرایی کردند.

 

حجت الاسلام مردان خاطر نشان کرد: برخی مساجد شهرستان آران و بیدگل هم در اقدامی خیرخواهانه، اقدام به آماده سازی بسته های معیشتی و توزیع در بین نیازمندان و اطعام نمازگزاران و مردم محله در روز غدیر کردند.

 

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: آذین بندی و فضاسازی محیطی مساجد، برپایی محافل قرآنی، برگزاری مسابقه به همراه جوایز نقدی و فرهنگی، راه اندازی غرفه نقاشی کودک، برپایی ایستگاه شابلون نویسی خودرو و نمایشگاه های فرهنگی از دیگر برنامه های عید غدیر در مساجد آران و بیدگل بود.

 

حجت الاسلام مردان در ادامه بیان داشت: روحانیون مستقر اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در روستاها و مبلغان اعزامی به مناطق محروم هم برنامه های ویژه ای را در سالروز واقعه غدیر برنامه ریزی و اجرا کردند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: فعالیت کانون های فرهنگی مساجد و هیئت های مذهبی مستقر در مساجد به کمک بچه های مسجد با محوریت ائمه جماعات در برگزاری جشن های شادیانه عید غدیر در مساجد این شهرستان شاخص بود.

کد خبر 1080271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha