فروشگاه «بوکتاب» در مشهد  افتتاح می شود

توکل گفت: فروشگاه «بوکتاب» مشهد به عنوان سومین شعبه توسط شرکت ماه پیشونی در حوزه کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

به گزارس خبرگزاری شبستان از مشهد، « محمد رضا توکل صدیقی» در مراسم افتتاح سومین شعبه فروشگاههای زنجیره ای کتاب و محصولات فرهنگی «بوکتاب» همزمان با روز عید غدیر خم در پاساژ پاژ بیان کرد: فروشگاه «بوکتاب» مشهد سومین شعبه ای است که توسط شرکت ماه پیشونی تاسیس شده است.

 

رئیس هیات مدیره شرکت دنیای ماه پیشونی افزود: شرکت ماه پیشونی با 38 سهامدار حقیقی و حقوقی و حدود 100 ناشر است که عمده دغدغه این افراد توسعه ویترین کتاب بوده است تا محرومیت در بحث ویترین کتاب کودک و نوجوان را برطرف کند.

 

وی اظهار داشت: در سال 95 شرکت ماه پیشونی با رویکرد توسعه ویترین کتاب و با محوریت کتاب کودک و نوجوان و عرضه محصولات فرهنگی در کنار کتاب کودک و نوجوان تاسیس شد و در همان سال با باغ کتاب تهران قراردادی تنظیم کردیم که فروشگاه کودک و نوجوان باغ کتاب تهران از تیر ما 96 آغاز به کار کرد.

 

توکل با بیان اینکه باغ کتاب تهران یکی از مجموعه هایی است که پایه گذار بسیاری از رویکردها بوده است و اکنون مورد توجه شهروندان تهرانی قرار گرفته و روز به روز بر این توجه افزوده می شود؛ گفت: در تهران 3500 متر بخش فروشگاه کتاب است و بالغ بر 200 متر در اختیار بخش اداری مجموعه ما قرار دارد.

 

وی بیان کرد: دومین شعبه ما در بندرعباس در سال 97 به مساحت 2000 متر در شهری که تعداد فروشگاههای کتاب آن به تعداد انگشتان دست نمی رسید و عمده فروشگاهها کتاب درسی و دانشگاهی داشتند تاسیس کردیم اما ما با شناخت آن استان و مردم نیازمند به محصولات فرهنگی این فروشگاه را افتتاح کردیم.

 

رئیس هیات مدیره شرکت دنیای ماه پیشونی با بیان اینکه بعد از گذشت 2 سال و نیم از افتتاح آن فروشگاه بوکتاب موفق یوده است و ما روزانه حدود 800 فاکتور فروش داریم یعنی 800 نفر در این مجتمع رفت و آمد می کنند؛ گفت: فروشگاه بندر عباس نقطه عطفی در فعالیت های شرکت ما بوده است و هویت مد نظر ما به لحاظ بصری، فرهنگی و نوع چینشی که بر آن اساس باید فروشگاه شکل می گرفت، شکل گرفت.

 

توکل گفت: طراحی نوع قفسه ها که کاربردی تر باشد و نوع چینش کتاب ها و نوع محصولاتی که باید در مجموعه ما قرار می گرفت به هویتی رسید که این هویت در فروشگاه مشهد تکرار  و بارور شده است و تکامل بیشتری پیدا کرده است.

 

کد خبر 1080275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha