هیات مدیره تشکل‌های مردمی قرآن و عترت مازندران انتخاب شدند

عشریه گفت: اعضای هیات مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی،فرهنگی قرآن و عترت استان مازندران انتخاب شدند.

«حمیدرضاعشریه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، اظهار کرد: این انتخابات در شهرستان بابل و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای 11 نفره اعضای هیات مدیره،و ۳ نفر علی البدل و اسامی ۳نفر هیات بازرسی و۲ نفر علی البدل  با هدف تسهیل‌گری امور موسسات فرهنگی قرآن و عترت برگزار شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران با بیان اینکه حدود یکسال از ادغام اتحادیه موسسات و تشکل های فرهنگی قرآن  و عترت استان می گذرد، افزود: از زمان شکل گیری این اتحادیه وحدت رویه و پیگیری کارها بهتر شده است.

 

عشریه با بیان اینکه در این انتخابات عباس جانباز،قاسم عزیززاده گرجی، بهروز کریم نژاد، سیدمهدی احمدی،فریدون باقری، رمضانعلی باقری، حسینعلی داداشی، مهدی بازگیر، صفا رنجبر، حسین حمیدی، ثریا آقایی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و مریم صمدی، محمدباقر میرزایی و صدیقه فرجی به عنوان علی البدل انتخاب شدند، یادآورشد: روح اله ایرانمهر، صدیقه حسنی و علی اصغر طالبی به عنوان اعضای اصلی هیات بازرسی و عباس ولی پور و حبیب ا... شکری به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

 

وی با بیان اینکه تلاش داریم با برون سپاری ماموریت های حوزه قرآن و عترت به این اتحادیه فعایلت ها به صورت مردمی برای مردم اجرایی شود، گفت: اکنون 96درصد فعالیت موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان به بحث آموزش اختصاص دارد و می طلبد برای ترویج بهتر آموزه های قرآنی موسسات  در حوزه فعالیت های پژوهشی ورود کنند.

 

عشریه برلزوم استفاده از ابزار هنر جهت توسعه و رونق فعالیت های قرآنی تاکید کرد و افزود: باید با بهره گیری از شیوه های روانشناختی به گونه ای فعالیت کرد که از کودک سه ساله تا افراد میانسال و بزرگسال از برنامه ها و فعالیت های آموزشی موسسات فرهنگی قرآن و عترت بهره مند می شود.

کد خبر 1080325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha