احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور

بختیاری از احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد طی دو سال اخیر با حمایت‌های دولت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «سیدمرتضی بختیاری» امروز(جمعه،8 مرداد) در جلسه افتتاح مسکن محرومان کشور از طریق ارتباط تصویری با استان‌ها که با حضور «محمدباقر نوبخت» معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در سالن الغدیر استانداری برگزار شد با اشاره به مسکن محرومین و گام‌های بزرگی که در این راستا برداشته شده است، تفاهمنامه بین کمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه و استانداری‌ها در مورد مسکن مددجویان کمیته امداد را مورد اشاره قرار داد.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: طبق این تفاهم‌نامه باید 25 هزار واحد مسکن مددجویان احداث و تا پایان سال 99 به بهره‌برداری می‌رسید که به دلیل مشکلات اعتباری ناتمام ماند.

 

وی با بیان اینکه به همت دولت این مشکلات رفع شده و حدود نیمی از واحدها تحویل شده است ابراز امیدواری کرد در هفته دولت و تا پایان شهریور شاهد افتتاح صددرصدی این واحدهای مسکونی باشیم.

 

بختیاری همچنین تفاهم‌نامه بین کمیته امدادو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و اظهارداشت: در قالب این تفاهم‌نامه 6 هزار و 500 واحد مسکن مددجویان تا پایان شهریور امسال تحویل صددرصدی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه از نیمه دوم سال 99 بنیاد مسکن متولی ساخت مسکن محرومان شد اذعان کرد: طبق این ابلاغیه بنیاد مسکن متولی ساحت مسکن محرومان با اولویت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور سهم کمیته امداد از مسکن محرومان را 24 هزار و 500 واحد اعلام کرد و بیان داشت: برخی از این واحدها تکمیل و مابقی نیز در حال احداث است.

 

وی احداث 50 هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد طی دو سال اخیر با حمایت‌های دولت را اقدامی ارزشمند و بی‌سابقه دانست و ابراز امیدواری کرد تا چند سال آیند نیازمندان روستایی فاقد مسکن نداشته باشیم.

 

بختیاری با تسلیت درگذشت تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: وی از افراد نخبه و پیرو خط رهبری بوده که در تمام مسئولیت‌ها خدمتگزار مردم و محرومان بود.

کد خبر 1080370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha