۱۴۰ هزار واحد مسکونی محرومین در کشور احداث شد

نوبخت از احداث ۱۴۰ هزار واحد مسکونی محرومین در کشور با بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدباقرنوبخت» امروز(جمعه،8 مرداد) در جلسه افتتاح مسکن محرومان کشور که از طریق ارتباط تصویری با استان‌ها در سالن الغدیر استانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت تامین مسکن به ویژه برای محرومان و اقشار کم‌درآمد گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف احداث واحدهای مسکونی محرومان، کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت تامین مسکن مددجویان کمیته امداد و سازمان برنامه و بودجه با هدف تامین منابع مالی سه راس مثلث احداث مسکن برای محرومان کشور هستند.

 

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه 140 هزار واحد مسکونی محرومان در کشور احداث شده است افزود: این تعداد واحد مسکونی با چهار هزار میلیارد تومان اعتبار نقدی و بلاعوض و همچنین 6 هزار و 400 میلیارد تومان به صورت تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد برای محرومان احداث شد.

 

وی با اشاره به ریل گذاری انجام شده برای احداث مسکن محرومان اذعان کرد: این امر به صورت ردیف در قانون بودجه تعریف شده است و همچنان تدوام خواهد داشت.

 

نوبخت در ادامه با تسلیت درگذشت تابش، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که چندروز گذشته به دیار باقی شتافت افزود: وی خدمتگزاری بود که در راستای منویات امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و خدمت به محرومان گام برداشت.

 

معاون رییس جمهور با بیان اینکه وی خالصانه و صادقانه در کمک به محرومان و خانه دار کردن آنان فعالیت کرد خاطرنشان ساخت: در همه حوادث طبیعی و غیرمترقبه شاهد حضور وی به نمایندگی از نظام در کنار انسان‌های آسیب دیده بودیم  و هرجا رخدادی غیرمترقبه اتفاق می افتاد در صحنه حاضر بود و به کمک مردم آسیب دیده می پرداخت.

کد خبر 1080397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha