حاشیه نگاری خبرنگار شبستان از آخرین جلسه شورای اداری در دولت دوازدهم

آخرین جلسه شورای اداری در دولت دوازدهم، دوشنبه(۱۱ مرداد)به صورت ارتباط ویدیوکنفرانس از نهاد ریاست جمهوری با استانداری های سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ آخرین جلسه شورای اداری در دولت دوازدهم، دوشنبه(۱۱ مرداد)به صورت ارتباط ویدیوکنفرانس از نهاد ریاست جمهوری با استانداری های سراسر کشور برگزار شد.
 

 

 


پیش از ارتباط مرکز با استان ها؛ حمیده واعظی،  معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در سخنانی گفت: این جلسه با هدف خداحافظی رییس جمهوری برگزار می شود.

 

 



وی با اشاره به اینکه این جلسه به دلیل منع ستاد کرونا در تشکیل جلسه با تعداد افراد زیاد؛ با حضور یک سوم اعضا برگزار می شود؛ افزود: استاندار کرمان بنا بر برنامه های از پیش تعیین شده برای رفع مشکلات مردم استان در تهران حضور دارد.


 

 



دقایقی بعد تصویر استاندار کرمان از حضور در این مراسم در تهران در کنار جهانگیری، معاون اول نمایش داده شد.
 

 

 


حسن روحانی، رییس جمهوری؛ حوالی ساعت ۱۰  و بدون استفاده از ماسک وارد سالن برگزاری مراسم شد.

 

 



پس از ورود روحانی، تصویر سالن جلسات یکی از استانداری های کشور در حالی به صورت اتفاقی نمایش داده شد که تا آن ساعت خالی از مدعوین اصلی بود.

 

 


در ادامه رییس و جمعی از مسئولین دولت دوازدهم سخنانی بیان کردند که گزیده ای از آن از منظر خوانندگان می گذرد.

 

 




نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه با ارائه گزارشی از دولت گفت: آنچه اتفاق افتاده صحنه درخشانی در مجموعه نظام تلقی می شود!
 

 

 



زنگنه، وزیر نفت هم در لابلای گزارش وزارتخانه متبوع ادعا کرد: تلاش ما این بود درد و رنج مردم را کاهش دهیم.
 

 



وی با بیان اینکه تجربه من می گوید با تغییر دولت ها و افراد تغییری در زندگی مردم ایجاد نخواهد شد مگر آنکه نگرش ها تغییر کند؛ افزود: بهتر از این هم می شد کار کرد لذا بابت قصورها از مردم عذرخواهی می کنم.

 

 



آوایی، وزیر دادگستری هم گزارشی ارائه داد.

 

 




صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی هم در مطلع سخن گفت: در این دولت از منجنیق فلک سنگ فتنه می بارید؛ به باور من باید انصاف داد که شخص رییس جمهوری و کارگزاران سینه خویش را سپر بلای انقلاب و کشور کردند و هیچیک از دولت ها با این همه معضلات و چالش های طاقت سوز مواجه نبوده است.

 

 



جهانگیری؛ معاون اول رییس جمهوری هم گفت: خیلی از دوستان ما با نادانی کامل به دولت فشار آوردند و حتی برخی پیشنهاد استعفا به دولت را مطرح کردند.

 

 


 

 

در پایان، رییس جمهوری در سخنانی گفت: تدبیر در سایه امید آسان تر از تدبیر در سایه فشار، جنگ و سختی است که آثار امید در همان ابتدای دولت(یازدهم)در انتظارات مردم به خوبی مشاهده می شد.

 



 

روحانی افزود: وقتی من گفتم در ۱۰۰ روز اول تلاش می کنیم تا قدم هایی(برای مشکلات مردم) برداریم بعضی خودشان را به این راه زدند که معنی ۱۰۰ روز را نمی دانند و بعضی هم حیرت کردند در حالیکه اولین مسئله ما احیای دریاچه ارومیه بود که در تبلیغات انتخاباتی قول داده بودم.

 

 

وی گفت: آنچه درباره نجات کشور در سال ۹۲ فکر می کردم؛ الان هم همان فکر را می کنم بی کم و کاست؛ اعتدال و تعامل سازنده راه نجات کشور است.

 


 

روحانی اظهار کرد: امیدواری مردم در این ۸ سال با همه فراز و نشیب های دولت یازدهم و دوازدهم تقلیل پیدا نکرد.

 

 


به گزارش شبستان؛ دولت دوازدهم در حالی به کار خود پایان می دهد که با نقدهای فراوانی از سوی افکار عمومی جامعه مواجه است.

 

 



مراسم تنفیذ رییس جمهوری منتخب ملت ایران، فردا سه شنبه(۱۲ مرداد) انجام می شود.

کد خبر 1080399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha