۸۷۰ واحد مسکونی مقام‌سازی شده در خوزستان به بهره‌برداری رسید

در آئین بهره‌برداری از مسکن‌های روستایی مقام‌سازی شده که همزمان با ۱۵ استان به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، ۸۷۰ واحد مسکونی مقام‌سازی شده در خوزستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» امروز (جمعه ۸ مرداد) در آیین بهره برداری مسکن های روستایی مقاوم سازی شده خوزستان اظهار کرد: این واحدها شامل پنج هزار واحد بازسازی شده مسکن شهرستان بندرامام خمینی (ره) بر اثر آبگرفتگی، پنج هزار واحد مسکن محرومان و ساخت منازل سیل زدگان سال ۱۳۹۸ و مابقی نیز مقاوم سازی منازل روستایی و شهری در سایر نقاط استان است.

 

استاندار خوزستان افزود: امروز ۸۰۰ واحد مسکن محرومان و ۷۰ هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده در خوزستان به بهره برداری رسید و به صورت نمادین کلید یک واحد ساخته شده به یک نفر از صاحبان این منازل از شهرستان مسجد سلیمان داده شد.

 

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در رفع مشکلات حوادث غیرمترقبه در شرایط سخت به خوزستان اهتمام زیادی داشت تصریح کرد: همچنین رئیس وقت بنیاد مسکن کشور در مسکن محرومان و طرح‌های هادی اقدامات موثری را انجام داد.

 

سلیمانی دشتکی خاطر نشان کرد: در مجموع طبق تفاهم نامه بین بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان مقاوم سازی، بازسازی و یا ساخته شد.

 

این برنامه همزمان با کل کشور و به صورت ویدیو کنفرانس با معاون رئیس جمهوری و سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداران ۱۵ استان برگزار شد.

 

کد خبر 1080422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha