توزیع ۱۰ هزار پُرس غذا میان نیازمندان اندیمشکی

بیروم‌وند از پخت و توزیع ۱۰ هزار پُرس غذای میان نیازمندان اندیمشکی توسط مرکز مثبت زندگی و موسسه خیریه مریم عذرا به مناسبت عید غدیر خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری مواکب بیت‌الزهرا (س) و نورالزهرا (س) و خیرین انجام شد.

«فرحناز بیروم‌وند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت عید سعید غدیر خم اظهار کرد: این عید بستر بسیار خوبی را فراهم کرده تا بتوانیم به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه کمک کنیم و همدلی و مهربانی را نیز افزایش دهیم.

 

رئیس اداره بهزیستی اندیمشک افزود: در همین راستا روز گذشته مراکز مثبت زندگی با مدیریت مرکز مثبت زندگی با کد ۸۵۱۵ و موسسه خیریه مریم عذرا که تحت نظارت اداره بهزیستی اندیمشک هستند با همکاری مواکب بیت‌الزهرا (س) و نورالزهرا (س) و خیرین اقدام به پخت و توزیع ۱۰ هزار پُرس غذای میان نیازمندان و خانواده‌های کم‌بضاعت کردند.

 

وی اذعان کرد: امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی دیگر از مسئولان با حضور در یادمان شهدای گمنام، از روند پخت و توزیع این غذاها بازدید کردند.

 

بیروم‌وند اضافه کرد: همچنین در هفته گذشته به مناسبت هفته بهزیستی و عید غدیر خم با امام جمعه اندیمشک دیدار داشتیم و گزارشی از اقدامات این اداره را ارائه دادیم.

 

کد خبر 1080423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha