کمک‌های خوبی از سوی ارکان نظام برای رفع مشکلات خوزستان ارائه شده است

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه خوزستان کلکسیونی از مشکلات است گفت: خوزستان نقش کلیدی در مسائل سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور دارد اما باز هم مشکلات بسیار زیاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» عصر امروز (جمعه ۸ مرداد) در نشست ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید در خوزستان اظهار کرد: شرایط خوزستان بسیار بهتر از قبل و اوضاع در خوزستان آرام شده است.

 

استاندار خوزستان افزود: دولت مصوبات بسیار خوبی برای خوزستان داشته و کمک‌های بسیاری خوبی از سوی ارکان نظام برای رفع مشکلات مردم به خوزستان ارائه شده است.

 

وی اضافه کرد: خوزستان کلکسیونی از مشکلات است و علی‌رغم وجود امکانات خدادادی فراوان همیشه با مشکلات دست و پنجه نرم می کند.

 

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: تولید اصلی درآمدهای ملی، در خوزستان است و صادرات و واردات از طریق مرزهای زمینی، هوایی و آبی خوزستان انجام می شود؛ خوزستان نقش کلیدی در مسائل سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور دارد اما باز هم مشکلات بسیار زیاد است.

 

وی عنوان کرد: خوزستان در زمینه ترسالی و خشکسالی در یک پارادوکس عجیب قرار گرفته و همیشه دچار مشکل می شود؛ در ترسالی شاهد سیلاب سال ۹۸ بودیم و امسال نیز بحث خشکسالی است و مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده است.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه مردم خوزستان می‌دانند که نظام در حد توان هر کاری که بتواند برای آنها انجام خواهد داد یاد آور شد: همه مردم خوزستان به رغم وجود مشکلات متعدد در استان، صبور هستند زیرا به نظام و تمامیت ارضی کشور علاقه‌مند و متعهد هستند.

 

کد خبر 1080523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha