طرح ویزیت رایگان بیماران به مناسبت عید غدیر در دهلران  انجام شد

مدیر درمانگاه بقیه الله الاعظم (عج) دهلران گفت: به مناسبت عید غدیر ۱۸۷نفر از بیماران ویزیت رایگان شدند.

«علی عبدالهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: حسب دستور سردار فرماندهی  سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و معاونت بهداشت و درمان سپاه استان به مناسبت عید سعید غدیر خم درمانگاه بقیه الله(عج) دهلران اقدام به ارائه خدمات رایگان ویزیت پزشک عمومی کرد.

 

وی با بیان اینکه در این راستا  تعداد ۱۸۷ نفر از شهروندان  به مناسبت عید غدیر  خدمات ارائه شد، گفت: جهت ارائه خدمت به بیماران بستری و اورژانسی بیمارستان شهدا دستگاه سونوگرافی به صورت رایگان در اختیار بیمارستان شهدا جهت خدمت به بیماران در این غدیر قرار گرفت.

 

مدیر درمانگاه بقیه الله الاعظم (عج) دهلران وابسته به موسسه تامین درمان بسیجیان تصریح کرد: در بحث سلامت و ارائه خدمات پزشکی به شهروندان این درمانگاه تلاش کرده است که تخصص های مورد نیاز شهرستان را جذب کند .

 

وی  افزود: در حال حاضر پزشک عمومی و پرستاری، دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، رادیولوژی و سونوگرافی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، گفتار درمانی، روانشناس، مامایی و چندین متخصص به شهروندان ارائه خدمت می کنند.

 

عبدالهی یادآور شد: این درمانگاه برای رفاه حال شهروندان علاوه بر بیمه پایه در زمینه بیمه تکمیلی هم با اکثر سازمان های بیمه ای همکاری دارد .

 

مدیر درمانگاه بقیه الله الاعظم (عج) دهلران وابسته به موسسه تامین درمان بسیجیان افزود: در حال حاضر تعداد ۲ پزشک فوق تخصص شامل قلب و عروق و اطفال و ۹ پزشک متخصص شامل، متخصص جراحی عمومی، زنان و زایمان، متخصص داخلی ۲ پزشک، متخصص کلیه و مجاری ادراری ۲ پزشک، متخصص گوش، حلق و بینی، سونوگرافی، متخصص ارتوپدی در این درمانگاه مشغول ارئه خدمات به شهروندان هستند.

 

عبدالهی خاطرنشان کرد: با استقرار پزشکان متخصص و فوق تخصص در این درمانگاه مراجعه شهروندان به شهرهای همجوار برای درمان کاهش پیدا کرده است.

 

کد خبر 1080539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha