برگزاری جشن خیابانی به هت کانون اصحاب المهدی در تبریز

کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی به همراه قرارگاه جهادی جوانان حیدر کرار، به مناسبت عید بزرگ غدیرخم جشن خیابانی با اجرای ویژه برنامه های متنوع، برگزار کرد.

«رضا عهدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان اینکه شاد کردن قلوب مؤمنين، شادباش و عرض تبريک و سپاس گزاری از ذات لايزال الهی، به خاطر نعمت ولايت و امامت از امور بافضيلت در اين روز است، اظهار کرد: جشن بزرگ خیابانی به همراه برپایی ایستگاه صلواتی و اجرای برنامه های متنوع آموزشی و فرهنگی با حضور«حسن قصاب پور» مجری محبوب و با اجرای «جواد نقدیزاه» از هنرمندان استان برگزار شد.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی مسجد حضرت علی اصغر تبریز گفت: عید غدیر خم با ولایت گره خورده و همه باید توجه داشته باشیم، ولایت اهل بیت(ع) و در زمان غیبت ولایت فقیه نقش بسیار مهمی در راهگشایی امور جامعه اسلامی دارد که نمونه عینی آن در طول حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل مشاهده است.
وی بابیان اینکه از کودکی بايد کام کودکان را با نام امام علی(ع) و اولاد طاهرين آن بزرگوار شيرين کرد تا محبّ آن بزرگواران گردند؛افزود: در همین راستا یکی از ویژه برنامه های مهم این جشن برپایی ایستگاه نقاشی و اجرای مسابقه غدیر برای کودکان با مشارکت پدر و مادر آنها و اهدای جوایز و پخش شیرینی و گل در نقاط مختلف تبریز همراه بود.
عهدی در ادامه با اشاره به برگزاری ۷ عنوان برنامه در منطقه مارالان تبریز به مناسبت عید سعید غدیر خم افزود:جشن بزرگ عید غدیر با محوریت فعالان کانون و مسجد در یک روز همراه با نوای مادحین اهل بیت (ع)، اجرای گروه سرود، برنامه‌های طنز، اجرای گروه کمدی، برپایی ایستگاه سلامت، ایستگاه صلواتی و پذیرایی از جمله برنامه‌هایی بود که به مناسبت عید غدیر برگزار شد.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری با تشکر و قدردانی از زحمات اعضای کانون فرهنگی هنری،جوانان گروه جهادی حیدر کرار، بچه های مسجد، بسیجیان پایگاه که تمامی امور محوله را همیشه به بهترین نحو ممکن انجام می دهند،خاطرنشان کرد: امروز در سایه ولایت این دستاورد بزرگ غدیر، جامعه اسلامی ما به سمت گسترش محبت و فضائل اهل بیت(ع) می رود، بنابراین بر همه واجب است تا هر چند اندک این عید را پاس بدارند.

 

کد خبر 1080570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha