توزیع ۲۰۲ بسته گوشت قربانی به همت کانون مسجد نبی اکرم تبریز

کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز، همزمان با عید غدیرخم، پانزدهمین مرحله توزیع بسته های مهربانی را با تهیه و ذبح قربانی ۷ رأس گوساله و گوسفند اقدام به توزیع گوشت میان خانواده های کم بضاعت کرد.

«صالح رسولی» درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درتبریز با تبریک فرا رسیدن عید بزرگ غدیرخم، اظهار کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری و خادمین هیئت روضة العباس (ع) مسجدنبی اکرم (ص) تبریز به مناسبت دهه ولایت و عید غدیرخم مرحله پانزدهم بسته های مهربانی بین خانواده های کم بضاعت با توزیع ۲۰۲ بسته گوشت قربانی برگزار شد.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجدنبی اکرم (ص) تبریز گفت: از زيباترين انفاق ها در حق اهل بیت(ع) انفاق در روز مقدّس غدير است، چراکه هر روزی که عظيم است، کار خير و عبادت در آن روز نيز ازعظمت بالايی برخورداراست.
رسولی با بیان اینکه عيد غديرخم، اعظم اعياد است و اعمال خير در اين روز بالاترين اجر را دارد؛ افزود: بر همین اساس ۷ رأس گوساله وگوسفند با کمک خیرین تهیه و ذبح شد وگوشت های قربانی با رعایت موارد بهداشتی بسته بندی شده و شبانه توسط جوانان هیئت و کانون دربین خانواده های کم بضاعت توزیع گردید.
وی با اشاره به اینکه جهاد هنوز ادامه دارد، اظهار کرد: در مرحله پانزدهم  ازکمک ها ی مومنانه کانون و هیئت مبلغ ۷۰ میلیون تومان از محل مشارکت های خیرین محترم برای این امر خداپسندانه هزینه شده است.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری ضمن تجلیل از فعالان و خیرین و مشارکت کنندگان در این اطعام علوی، خاطرنشان کرد: جشن بزرگ خیابانی عیدغدیرخم با مولودی خوانی مادحین اهل بیت عصمت و طهارت و اجرای نمایشنامه واقعه غدیر به همراه اجرای گروه تواشیح و مدیحه سرایی و برپایی ایستگاه صلواتی و مراسم نورافشانی در مقابل محوطه بازمسجد نبی اکرم(ص) برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1079893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha