برپایی ایستگاه صلواتی غدیر به همت کانون اصحاب المهدی درتبریز

اعضای کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی تبریز، به مناسبت عید غدیرخم ایستگاه صلواتی به همراه ایستگاه سلامت و نقاشی برپا خواهند کرد.

«رضا عهدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برپایی ایستگاه صلواتی غدیر در چهار بخش، ایستگاه صلواتی چای، سلامت، توزیع ماسک و ماشین نویسی در محوطه بوستان استادان تبریز خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی مسجد حضرت علی اصغر  تبریز گفت: مسئله غدير و ولايت از اهميت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، در اين روز راه و رهبر برای مردم و سرنوشت امت اسلامی تعيين شد، اهميت غدير به مسئله حكومت و ولايت است، اساسی‌ترين مسئله در اسلام ولايت و حكومت است، اگر حكومت و ولايت نبود مسئله غدير اهميت پيدا نمی‌كرد.

عهدی افزود: همزمان با روز عید غدیرخم، ایستگاه صلواتی غدیر، ایستگاه سلامت(تست فشار خون و تب سنجی)، ایستگاه توزیع ماسک و ایستگاه ماشین نویسی،ایستگاه نقاشی، ایستگاه طب سنتی توسط کانون اصحاب المهدی و با همکاری قرارگاه فرهنگی جهادی جوانان حیدرکرار و با مشارکت کانون بسیج جوانان تبریز در روز پنجشنبه درمیدان بقائیه محوطه بوستان استادان در منطقه مارالان برگزار خواهد شد.

وی اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی اعم از نورافشانی، اهدای جوایز،برگزاری مسابقه خانوادگی،اجرای  گروه کمدی را از برنامه های این جشن عنوان کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی روز پنجشنبه ۷مرداد ماه  از ساعت ۱۸ تا ۲۱ به طول خواهد انجامید و از تمام مشتاقان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.

 

کد خبر 1079029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha