اعضای کانون سالار شهیدان شهرکرد عید غدیر را جشن گرفتند

طاهری گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد در شب عید غدیر خم با برگزاری جشن‌ها و برنامه‌ های متنوع به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی به سرور و شادی پرداختند.

«احسان طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد در شب عید غدیر خم با برگزاری جشن‌ها و برنامه‌ های متنوع به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی به سرور و شادی پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: برنامه‌هایی که در کانون سالار شهیدان برگزار می‌شود، شامل مسابقات کتابخوانی، طراحی، نقاشی، دل نوشته، مقاله نویسی، تهیه کلیپ و ... است که در فضای مجازی انجام می‌شود تا از هرگونه تجمع مردم جلوگیری شود.

 

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز در شهر شهرکرد، تمام فعالیت‌های کانون‌ فرهنگی هنری سالار شهیدان از طریق بسترهای فضای مجازی انجام می‌شود.

 

طاهری گفت: تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های گرامیداشت عید غدیر در کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد، برگزاری محفل شعری، سخنرانی و اهدای هدایا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: شادمانی کردن و مجلس گرفتن در اعیاد اسلامی، عملی نیکو است ولی نیکوتر از آن این است که در مورد بزرگی این عید بیندیشیم.

 

کد خبر 1080577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha