تولید فیلم کوتاه «هم ولایتی» در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: همزمان با عید غدیر، فیلم کوتاه «هم ولایتی» با روایت سنت حسنه قرض دادن در روز عید غدیرخم به کارگردانی «محمد مهدی فکریان» از هنرمندان شهرستان آران و بیدگل تولید شد.

 سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با بزرگداشت عید سعید غدیرخم، فیلم «هم ولایتی» به کارگردانی محمدمهدی فکریان مستندساز جوان آران و بیدگلی تولید شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این فیلم کوتاه داستانی ۵ دقیقه ای تلاش می کند سنت حسنه قرض دادن در روز عید غدیر را به تصویر بکشد.

 

ضابطی بیان داشت: این فیلم کوتاه به سفارش سازمان تبلیغات اسلامی کشور و به همت مؤسسه رویش رسانه و با همکاری مسجد شهدای کربلا، داروخانه دکتر دستان،  مدیریت درمان تأمین اجتماعی منطقه کاشان و پلی کلینیک بوعلی آران و بیدگل در مؤسسه رویش رسانه تولید و همزمان با عید غدیر از شبکه های مختلف سیما پخش شد.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: این فیلم براساس طرحی از محمدحسین قائم پناه و به تهیه کنندگی محسن مشرقی، تصویربرداری رضا قاسمی، مدیر فیلمبرداری، رضا صادقی تدوین علی ظاهری، گرافیک سید رضا سعیدزاده تهیه و تولید شده است.


ضابطی ادامه داد: سید محمدرضا حسینی سروستانی، رضا صالحی، سمیه نجفی زاده، محمدرضا معصوم به عنوان بازیگران این فیلم ، محمد خالقی مدیر تولید، ندا مقدم منش گریمور، الهام خراسانی سرپرست هنروران و مصطفی بهمنی صداگذاری این اثر هنری را بر عهده داشته اند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل تصریح کرد: چندی پیش مستند «فراش» به نویسندگی و کارگردانی «محمد مهدی فکریان آرانی» جایزه بین المللی بهترین نماهنگ پنجمین جشنواره دینی « کینوسمنا» در کشور بلاروس را از آن خود کرد و چندین جایزه ملی را در کارنامه هنری خود دارد.

 

«آیه‌های زمینی»، «فراش»، «الف لام میم»، «به استقبال پدر»، «بُرد، بُرد، بُرد»، «من و توافق یهویی»، «بی سرنشین»، «مرد مردم» و «هوشمندی» از دیگر آثار مستند محمد مهدی فکریان آرانی است.

 

وی همچنین فیلم کوتاه «معلم» و «ملاقات آخر» و نماهنگ «آغوش امن» اثر رضا صادقی که نخستین اثر سفیر فیلم در این حوزه است و نماهنگ «مهر مادر» اثر صابر خراسانی را کارگردانی کرده است.

کد خبر 1080633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha