۷ هزار دوز واکسن کرونا در دره شهر تزریق شده است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دره شهر گفت: تا کنون ۷ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان دره شهر به جامعه هدف تزریق شده است و در مجموع ۶۰ درصد جامعه هدف شهرستان واکسینه شده اند.

«سجاد مظلومی» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: واکسن تحویلی به شهرستان دره شهر ۸ هزار و ۶۸۶ دوز بوده که تاکنون ۵ هزار و ۴۷۶ نفر دوز اول یک هزار و ۵۹۸ نفر دوز دوم دریافت کردند.

 

وی  ابراز کرد: کل جامعه هدف فرهنگیان شهرستان برای تزریق واکسن ۸۶۰ نفر است که از زمان آغاز تاکنون ۴۸۹ نفر واکسینه شدند.

 

مظلومی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون یک هزارو ۹۹۹ نفر تست پی.سی. آر گرفته شده که از این تعداد ۸۱۳ نفر مثبت و در مدت مشابه نیز۶ هزار و ۶۶۷ نمونه رپید گرفته شده که از این تعداد یک هزارو ۳۴۲ نفر مثبت بوده است.

 

وی با اشاره به بستری شدن ۵۰ نفر در بیمارستان ولیعصر دره شهر، گفت: از این تعداد بستری ۴۵ نفر شهروندان دره شهری، ۴مورد شهرستان بدره و یک نفر از شهروندان پلدختر است که از این تعداد ۴ نفر در بخش آی. سی. یو، و یک نفر اینتوبه است.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۴ نفر از شهروندان این شهرستان بر اثر کرونا جان خود را از دست داده و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۱ نفر جان خود را از دست دادند.

 

مظلومی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور در مراسمات، باعث شده که این شهرستان در وضعیت قرمز قرار بگیرد.

 

 

کد خبر 1080662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha