آرامستان بیرجند باید به خارج از محدوده شهر منتقل شود

میری با اشاره به لزوم انتقال آرامستان بیرجند به خارج شهر، گفت: آرامستان بیرجند باعث شده تا اهالی محله موسی بن جعفر بیرجند از نظر جسمی و روحی در خطر باشند لذا این آرامستان باید به محدوده خارج شهر منتقل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، « مهدی میری» امروز (9 مرداد) در آخرین جلسه پنجمین شورای شهر بیرجند با اشاره به اینکه در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بیرجند منافع حزبی و گروهی لحاظ نشده است، اظهار داشت: برخی برنامه هایی که به مردم قول داده بودیم به اتمام نرسید که امید است در دوره ششم به پایان برسد.

 

وی با بیان اینکه ساخت و بهره برداری از میدان اجتماعات شهر بیرجند یکی از پروژه های نیمه کاره ای است که در شورای پنجم آغاز شد و امید است در شورای ششم به اتمام برسد، گفت: با اتمام این پروژه بزرگترین جلسات مذهبی و سیاسی شهر در فضایی آبرومند و بزرگ برگزار خواهد شد.

 

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بیرجند با بیان اینکه تلاش فراوانی برای خارج کردن صنوف آلاینده از شهر شده است، افزود: این پروژه نیز نیمه کاره است که با پیگیری شورای ششم باید تحقق کامل پیدا کند.

 

میری با اشاره به اینکه سایت پسماند شهرداری جزو قول هایی بوده که در دوره جدید محقق خواهد شد، گفت: همچنین ورودی شهر بیرجند نیازمند اصلاحاتی است که باید عملیاتی شود.

 

وی با اشاره به لزوم انتقال آرامستان بیرجند به خارج شهر، گفت: آرامستان بیرجند باعث شده تا اهالی محله موسی ابن جعفر از نظر جسمی و روحی در خطر باشند و لذا این قبرستان باید به محدوده خارج شهر منتقل شود.

 

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بیرجند با بیان اینکه طرح جمع آوری آب های سطحی شهر بیرجند بسیار مهم است، اظهارداشت: برخی مناطقی که به شهر اضافه شدند جوی های آب آنها گنجایش آبهای سطحی را ندارد و در صورت باران شدید، آب منازل مردم را تهدید می کند.

 

میری از اداره کل راه و شهرسازی خواست تا 10 درصد عواید حاصل از محدوده های جدید شهری را به حساب شهرداری بیرجند واریز کند.

 

 

 

 

کد خبر 1080810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha